پیام اینستاگرامی ساداتی‌نژاد به مناسبت ۱۳ آبان

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در پیام اینستاگرامی خود با اشاره به پیام‌های ۱۳ آبان، نوشت: در حال حاضر نیز همانند تمام ادوار تاریخ باید روحیه حقیقت جویی و مبارزه با ظلم و ستم را در دل و جان خود بیدار نگه داریم.

به گزارش ایمنا، در بخشی از این پیام آمده است: بی گمان سیزدهم آبان برگی زرین از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دل های مومنان جسارت استکبار ستیزی آموخت تا با شجاعت و غیرت انقلابی خود هیمنه‏ سلطه‏ آمریکایی را در ایران و جهان فرو بریزند. در تاریخ ایران سرافراز، ۱۳ آبان از جمله ایام پر فروغی است که جاودان و بلند خواهد ماند؛ زیرا در این روز بود که دانش آموزان فداکار به همگان نشان دادند که با توکل به خدا، اتکا به نفس و تکیه بر وحدت می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد و عاشورایی زیست کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تأکید کرده است که این روز تداعی کننده پایمردی جوانانی است که در سال ۱۳۵۸ در پیروی از امام خویش، طبل رسوایی مزدوران و جاسوسان آمریکایی را به صدا درآوردند و انقلاب دوم ملت ایران را خلق کردند و ثابت کردند که ایرانیان هرگز ننگ سیطره استکبار و شیطان بزرگ را بر پیشانی سرزمین پاک و خداپرست خود نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.

ساداتی نژاد در بخش دیگری از پیام خود آورده است: در حال حاضر نیز همانند تمام ادوار تاریخ باید روحیه حقیقت جویی و مبارزه با ظلم و ستم را در دل و جان خود بیدار نگه داریم و در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ترویج گفتمان استکبارستیزی و تکیه بر ظرفیت های داخلی، فشارهای آمریکا و تحریم ها را خنثی کنیم و برای تحقق دنیایی سرشار از معنویت، نشاط ، عدالت و عاری از جنگ و ظلم تلاش و کوشش کنیم.

کد خبر 357749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.