اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه از اعزام ۶۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی خبر داد و گفت: بعد از اتمام مراسم اربعین، از هشت آبان‌ماه رانندگان نسبت به برگشت مسافران به مرز مهران اقدام می‌کنند.

به گزارش ایمنا، قدرت افتخاری با بیان این مطلب اظهار کرد: مانند سال‌های گذشته در سال جاری نیز در دو مرحله تعداد ۶۰ دستگاه اتوبوس شهری جهت خدمات‌دهی به زائران در اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام شده‌اند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم ۶۰ دستگاه اتوبوس با ۱۲۰ راننده، اکیپ فنی به همراه یک دستگاه اتوبوس امداد سیار با تمامی امکانات و همچنین یک دستگاه اتوبوس به منظور رفاه و استراحت‌گاه رانندگان در قالب ستاد اربعین حسینی برای جابه جایی زائران اعزام شده‌اند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه در صورت نیاز آمادگی داریم ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر به منطقه اعزام شود، ادامه داد: بعد از اتمام مراسم اربعین، از هشت آبان‌ماه رانندگان نسبت به برگشت مسافران به مرز مهران اقدام می‌کنند و براساس برنامه زمان‌بندی شده تا پایان هفته اتوبوس‌ها به سمت اصفهان باز می‌گردند.

افتخاری خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ناوگان در داخل شهر سعی شد در سرویس‌دهی روزانه مردم خللی ایجاد نشود و خوشبختانه با جایگزین کردن اتوبوس‌های شرکت واحد شاهد کمترین مشکل در سطح شهر بوده‌ایم.

کد خبر 357350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.