صدرنشینی پدیده در پایان ثلث لیگ

هفته دهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی صدرنشین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، امروز سه دیدار برگزار شد که طی آن تنها پدیده صدرنشین تیم پیروز بود.

در اولین دیدار امروز ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان پیکان بود که در نهایت نتوانست به روند ناکامی‌های خود پایان دهد و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای پیکان مهدی شیری در نیمه نخست گل زد و در نیمه دوم محسن مسلمان از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار امروز نساجی مازندران پس از شکست تلخ هفته گذشته‌اش برابر سپاهان در خانه برابر ماشین سازی تبریز قرار گرفت. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نساجی همچنان یک پیروزی در خانه داشته باشد.

اما آخرین دیدار امروز در مسجد سلیمان و ورزشگاه بهنام محمدی برگزار شد که پدیده صدرنشین با تک گل امین قاسمی نژاد در دقیقه ۸۲ موفق شد این دیدار خارج از خانه را ببرد و صدرنشینی خود را در پایان هفته دهم مسجل کند. بدین ترتیب پدیده در پایان یک سوم از بازی‌های این فصل صدرنشین ماند و دو تیم تعقیب کننده این تیم یعنی سپاهان و پرسپولیس باید برای رسیدن به این تیم چشم به هفته‌های آتی داشته باشند.

کد خبر 357014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.