در خانه ذوب آهن باید دفاعی بازی می کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: وقتی در خانه حریف در مقابل تیمی مثل ذوب آهن بازی می‌کنید باید کمی دفاعی بازی کنید البته باید بگویم اگر پنالتی نمی‌دادیم احتمال پیروزی هم داشتیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ذوب آهن با بیان اینکه تعطیلات متعدد به تیم ها ضربه می‌زند اظهار کرد: نزدیک به یک ماه بود بازی نکرده بودیم، این به تیم ما ضربه می‌زد و باعث شد مثل همیشه‌مان ظاهر نشویم.

وی افزود: فقط برای نیم فصل باید استراحت داده شود اما در ایران تعطیلات متعدد به تیم ها صدمه می‌زند به طوری که به نظر من در این بازی نصف کیفیت بازی های قبل را هم نداشتیم و بی کیفیت ظاهر شدیم.

سرمربی با تجربه پیکانی‌ها در خصوص دفاعی بازی کردن تیمش بیان کرد: وقتی در خانه حریف در مقابل تیمی مثل ذوب آهن بازی می‌کنید باید کمی دفاعی بازی کنید البته باید بگویم اگر پنالتی نمی‌دادیم احتمال پیروزی هم داشتیم اما از کسب امتیاز خوشحالم هستم.

وی با اشاره به سطح خوب بازی در دقایق پایانی خاطر نشان کرد: در کل می‌توان گفت بازی از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و ذوب آهن نیز به خصوص در دقایق پایانی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت.

جلالی در خصوص نحوه داوری تصریح کرد: داوری در کل خوب و قابل قبول بود البته معتقدم خطایی که موجب حمله ذوب آهن و پنالتی شد را قبول ندارم، اما به خاطر آن نمی‌توان گفت داوری خوبی نبود ولی موضوع دیگر این است که یک داور نباید فضای اعتراض به بازیکن و مربی دهد و داور بر این موضوع زیاد تمرکز نداشت.

کد خبر 357007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.