وقفه های لیگ اجازه آماده بودن را به تیم ها نمی دهد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به این تعطیلی ها و وقفه هایی که در لیگ وجود دارد، نمی توانیم اردویی برای آماده ماندن تیم برگزار کنیم و این مورد خوب نیست.

جلالی: باتوجه به برخی دلخوری ها نود برنامه ی مثبتی برای فوتبال ایران است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نود برنامه پر مخاطبی است و امیدواریم نفرسومی بین صدا و سیما و تهیه کننده این برنامه پیدا شود تا مشکلشان را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: تقریبا یک ماه است که بازی نداشتیم و تمام تلاشمان را کردیم که دراین مدت حس و حال مسابقه با تیم بماند. من مطمئن هستم که فردا بازی باکیفت و خوبی می شود چرا که در مقابل یک تیم خوب بازی خواهیم کرد.

وی در رابطه با تعطیلی های لیگ و مشکلاتی که برای تیم ها بوجود می آورد تصریح کرد: با توجه به این تعطیلی ها و وقفه هایی که در لیگ وجود دارد، نمی توانیم اردویی برای آماده ماندن تیم برگزار کنیم و این مورد خوب نیست. اما وقتی می بینیم در کنارش اتفاق های خوبی برای فوتبال می افتد می فهمیم ارزشش را دارد.

جلالی افزود: اگر بازی ما با پرسپولیس به تعویق می افتد و این موضوع باعث می شود پرسپولیس به فینال جام باشگاه های آسیا راه پیدا کند واقعا ارزشمند است. برای تیم ملی هم به همین شکل است و باید بگویم که لیگ برتر امسال نسبت به سال های قبل با کیفیت تر شده و این را پرسپولیسی که از دل همین لیگ است به ما ثابت می کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص آنالیزی که از بازی ذوب آهن داشتند خاطر نشان کرد: بازی های اخیر ذوب آهن را دیده ایم، تیم خیلی خوب و فعالی هستند و در دفاع از کناره ها بسیار هوشیار عمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجود برخی دلخوری ها برنامه نود برای فوتبال ایران مثبت بوده تاکید کرد: اطلاعات زیادی در رابطه با این علت پخش نشدن این برنامه ندارم اما این برنامه پرمخاطب است و امیدواریم نفر سومی بین صداسیما و تهیه کننده این برنامه مشکل را حل کند. برنامه نود اشتباهاتی داشته اما برای فوتبال ما مفید واقع شده است.

کد خبر 356940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.