جذب ۹۰درصد از اعتبارات طرح اشتغال فراگیر

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: ۹۰ درصد اعتبارات طرح اشتغال فراگیر جذب شده است که در صورت اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در شهرستان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، منصور کمالی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای طرح اشتغال فراگیر مصوب شده بود، اما تنها ۳۹۰ میلیون تومان اعتبار یعنی ۲.۷درصد اختصاص داده شد.

وی افزود: در جلسه اخیر در استانداری اصفهان توانستیم ۹۰ درصد اعتبارات طرح اشتغال فراگیر را جذب کنیم، که درصورت اجرای این طرح زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر فراهم می‌شود.

کمالی گفت: باید در خوانسار انگیزه و روحیه مردم و بازاریان شهر تقویت شود، چراکه در شهر تاریخی و عالم پرور چون خوانسار کم انگیزگی بی‌معنی است.

وی افزود: طرح  نوآوری و شتاب دهی به کسب و کار و تجارت پیشنهاد شده است تا مشکل کسب و کار و علت مهاجرت بررسی ‌شود.

فرماندار خوانسار ادامه داد: در سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح نوآوری و شتاب دهی درخواست و مورد موافقت برای تخصیص قرار گرفت.

وی تأکید کرد: مسئولان به سند پنج ساله توسعه نگاه کنند و موقعیت خوانسار را بررسی کنند، تورم سبب مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک شده است، مدیران شهرستان از ایده‌های افرادی که در شهر ساکن شدند، استفاده کنند.

کمالی تأکید کرد: زیبایی و توسعه در محیط کار اثر گذار است و مدیری که به این مورد اهمیت نمی‌دهد، هیچ دید توسعه‌ای به شهرستان ندارد، مسئولان شهرستان را وسیع‌تر از تصور کنونی خود در نظر بگیرند.

کد خبر 356741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.