اصفهان باید سرآمد استان‌های کشور باشد

رییس جدید هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: باید با همدلی و تلاش جهادی کاری کنیم که استان اصفهان و هیئت وزنه‌برداری استان سرآمد تمامی استان‌ها در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا فدوی در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری استان که ظهر امروز -شنبه ۲۸ مهرماه- در سرای ورزشکاران استان برگزار شد، اظهار کرد: استعدادیابی، شناسایی و کشف ورزشکاران نخبه در استان، حمایت از آن‌ها و تزریق ورزشکاران به باشگاه‌ها و تیم ملی، انعقاد تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی نظیر ارتش، سپاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود آن‌ها، تعامل با آموزش و پرورش که می‌تواند فرصت خوبی برای جذب وزنه‌برداران باشد، برنامه‌ریزی دقیق و مدون برای برگزاری مسابقات استانی و همچنین برگزاری اردوهای مختلف در تمامی رده‌های سنی از جمله برنامه‌هایی است که برای پیشرفت رشته وزنه‌برداری و هیئت استان در نظر دارم.

فدوی افزود: استفاده از تمام منابع انسانی و به‌کارگیری همه افراد متناسب با تخصص در هیئت استان، تعامل با فدراسیون وزنه‌برداری برای برگزاری اردوهای تیم ملی در استان اصفهان به منظور ایجاد انگیزه و حس رقابت بین وزنه‌برداران، برگزاری دوره‌های مربیگری، داوری و کارگاه‌های آموزشی، جهت ارتقای سطح کیفی و به روز شدن دانش مربیان و داوران، پرداختن جدی به امور ورزش بانوان و پرورش مربیان و داوران و کشف استعدادها و حمایت از آن‌ها نیز از دیگر برنامه‌های مدنظر است.

رییس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان تصریح کرد: اصفهان باید سرآمد کل استان‌های کشور باشد و این مهم دست یافتنی نیست مگر با کار و تلاش جهادی، رفاه و همدلی همه افراد که باید با کمک یکدیگر این هدف را عملی کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با رفاه و همدلی هیئتی بسازیم که سرآمد تمام کشور باشد و قهرمانانی را در عرصه ملی و بین‌المللی به دنیا معرفی کنیم.

کد خبر 356517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.