از بی تجربگی ضربه خوردیم

مربی نساجی مازندران گفت: ما نقاط قوت سپاهان را می‌دانستیم اما اشتباهات فردی و بی تجربگی باعث شد بازنده باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری بعد بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی بود، ما با توجه به بازی دو هفته پیش حذفی شناخت کاملی از سپاهان داشتیم و می‌دانستیم مشکلات و ضعف های ما از اوت های بلند و ضربات ایستگاهی‌ است که متاسفانه از همین جاها ضربه خوردیم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: اشتباهات فردی و بی تجبرگی باعث شد ما برد را با شکست عوض کنیم زیرا چندین موقعیت خوب را از همین بی تجربگی از دست دادیم و باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

وی با اشاره به تفاوت این بازی و مسابقه جام حذفی تصریح کرد: در بازی جام حذفی موقعیت‌های زیادی به سپاهان دادیم، خودمان هم موقعیت زیاد داشتیم اما امروز موقعیت کمتری به سپاهان دادیم ولی آنها توانستند از همان موقعیت های کم و نقاط ضعف ما حداکثر بهره را ببرند و به پیروزی برسند. کم موقعیت نداشتیم اما در ضربات آخر دقت کافی را نداشتیم که باز هم از بی تجربگی ضربه خوردیم.

هاشمی نسب ادامه داد: ناراحتی ما از شکست نیست، ناراحتی ما از این است که می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما در ضربات آخر بی دقت بودیم.

وی خاطرنشان کرد: داور در پایان بازی یک پنالتی نگرفت و ما از این موضوع ناراحتیم. خوب بازی می‌کنیم اما در فوتبال به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند، باید در پی نتیجه گیری باشیم که امیدواریم با جذب بازیکن در نیم فصل حل شود.

مربی نساجی با تشکر از حمایت هواداران نساجی اظهار کرد: هواداران ما باعث شدند که ما تلاش کنیم، امیدواریم با آنها به هدفمان که ماندن در لیگ است برسیم و از آنها تقاضا دارن کمی صبور تر باشند چون می‌دانم اهل فوتبال اند.

وی با اشاره به پیشرفت تیمش گفت: هفته به هفته بهتر می‌شویم و امیدواریم در لیگ ماندنی شویم.

کد خبر 356440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.