ارائه خدمات رایگان اپراتورهای تلفن همراه به زائران اربعین

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی با بیان اینکه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی اپراتورهای تلفن همراه خدمات رایگان به زائران اربعین ارائه می کنند، گفت: بسته های فرهنگی در پیاده روی اربعین به صورت رایگان به زائران ارائه می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید فرزاد نجات نیا در حاشیه نشست خیرین عاشورایی و فعالین اربعین حسینی، اظهار کرد: تلاشهای زیادی برای پوشش ارتباطی و اینترنتی زائران از طرف ایران انجام شده و هم اکنون نمایندگانی از شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات رادیویی در بغداد در حال مذاکره با اپراتورهای عراقی برای خدمات ارتباطی مسیر پیاده روی نجف-کربلا هستند.

وی تصریح کرد: طرح‌هایی همچون اربعین پژوهی، نائبالشهید، اپلیکشنهای راهنمای زائر، راه حسین، گمشدگان و ... توسط تشکل‌های مردم نهاد ارائه شده و مورد بررسی قرار گرفته است که طی چند روز آینده حمایت لازم از آنها انجام می شود.

نجات نیا اعلام کرد: آگاهی بخشی پیرامون امنیت، بهداشت ، سلامت و غیره بستههای فرهنگی و آشنایی بیشتر با پیاده روی اربعین و تسهیل در امور زائران از سوی اپراتورهای تلفن همراه به صورت رایگان به زائران ارائه می شود.

وی با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه برای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش زائران از مبدا با هماهنگی ستاد مرکزی اربعین و کمیته فرهنگی- آموزشی ستاد همکاری های لازم را انجام می دهند افزود: بستر مناسبی برای دسترسی و ارتباط مشترکان با برنامه های ستاد مرکزی اربعین فراهم شده است.

کد خبر 355715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.