یک فرزند شهید: به شهرداری اصفهان نمره ۱۹/۵ می‌دهم

فرزند شهید جعفرعلی ترابی گفت: مدیریت جدید شهری با بدهی‌های کلانی که از دوره قبل به ارث رسیده بود، رو به رو شد، اما علی‌رغم تمام مشکلات مالی و شرایط بد اقتصادی کارنامه قابل قبولی به شهر و شهروندان ارایه کرد.

موسی ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: به شدت موافق رویکردهای مدیریت جدید شهرداری اصفهان هستم، البته کارشکنی‌ها بر علیه اقدامات ارزنده شهرداری اصفهان زیاد بوده است.

وی با بیان اینکه طی یکسال فعالیت شهرداری اصفهان در دوره جدید مدیریتی با وجود درآمدهای کم و بدهی‌های زیاد، فعالیت‌های خوبی در راستای پویایی شهر انجام شده است، افزود: یکی از ویژه برنامه‌های شهرداری اصفهان در این دوره، برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و یادواره‌هایی برای گرامی‌داشت مقام شهدا بود.

فرزند شهید جعفرعلی ترابی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌ای در گلستان شهدا و در جوار قبور مطهر هشت هزار شهید برگزار شد که مورد استقبال خانواده شهدا، ایثارگران، سپاهیان، لشکریان و عموم شهروندان شهر شهید پرور اصفهان قرار گرفت.

ترابی تصریح کرد: در این دوره برخی از افراد انتقادهای بی‌جا کرده و یا قصد تخریب دارند و بر کمرنگ جلوه‌دادن اقدامات انجام شده تلاش می‌کنند، اما باید تاکید کنم که در این دوره برای نخستین بار شهردار اصفهان از قشر جانبازان و از خانواده ایثارگران است، از این رو توجه خاصی به ایثارگران، خانواده شهدا و معلولان دارد.

وی با بیان اینکه «شهردار اصفهان» کارهای جالب و ابتکارهای نو زیادی در شهر داشته است، گفت: بسیاری از اقشار اصفهان از عملکرد وی رضایت دارند و اذعان دارند که ای کاش «نوروزی» زودتر شهردار اصفهان شده بود؛ همیشه شجاعانه انتقاد کرده‌ام، اما در این دوره بدون تعارف باید گفت که عملکرد شهرداری اصفهان خوب و قابل قبول بوده است.

وی تصریح کرد: از ۲۰ نمره ۱۹ و نیم به عملکرد شهرداری اصفهان می دهم و نیم نمره را به خاطر مشکلاتی که شهرداری با آن رو به رو است و نمی‌تواند به دلیل نبود منابع مالی اقدامی انجام دهد، کم می‌کنم.

این فرزند شهید که در رشته ورزشی کاراته تاکنون موفقیت‌های زیادی کسب کرده است، در خصوص سلسله نشست‌های اصفهان فردا که شهردار اصفهان هر بار با یکی از اقشار جامعه برگزار می‌کند، گفت: جلسات «اصفهان فردا» ابتکار جالب و بهانه‌ای برای بیان دیدگاه قشر های مختلف است که امیدواریم ادامه پیدا کند.

کد خبر 355345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.