مزروعی: مجوز واحدی برای سرمایه گذاری صادر شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید مجوز واحدی برای سرمایه گذاری صادر شود تا بتوانیم با استفاده از آن در بخش مکانیزم‌های داوری استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی صبح امروز (چهارشنبه) در سیزدهمین نشست مدیران سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری‌های کلان شهرهای کشور با بیان اینکه باید در تدوین شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها توجه کافی صورت گیرد، اظهار کرد: اصل انعقاد قراردادهای مشارکتی به نوعی به معنای ایجاد اختلاف نیز هست و این اختلافات به مرور زمان زنجیرهایی بر پای سازمان سرمایه گذاری می‌بندد و به همین دلیل طرح‌هایی که باید دوساله انجام شود پس از هشت سال همچنان بی سرانجام باقی مانده و سود آوری آن زیرسوال می رود.

وی تصریح کرد: همچنین برای جذب سرمایه‌گذار برای انجام فعالیت‌های عمرانی موانع قانونی وجود دارد که باید از هیئت دولت مجوزهایی را در این راستا دریافت کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید مجوز واحدی برای سرمایه گذاری صادر شود تا بتوانیم با استفاده از آن در بخش مکانیزم‌های داوری استفاده کنیم، گفت: اگر این امکان محقق نشد پیشنهاد می‌شود همزمان با انعقاد قرارداد هیئت مقیمی وجود داشته باشدتا مشکلات احتمالی را در قالب مذاکرات مستقیم حل کند.

کد خبر 354753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.