تکذیب استعفای استاندار اصفهان/ کفه حامیان طرح بازچرخانی سنگین‌تر است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: استاندار اصفهان تا زمانی که در این سمت حضور دارند، به فعالیت خود ادامه می دهند و تمام مدیران و معاونان با قوت و قدرت گوش به فرمان ایشان هستند.

غلامرضا قائدی‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون اجرای قانون بازنشستگی در استاندار ی اصفهان اظهار کرد: از روزهای اول مطرح شدن این بحث، استاندار اصفهان به صراحت بیان کردند چیزی که به عنوان قانون ابلاغ شده است باید اجرایی شود؛ با وجودی که در شیوه اجرای آن نظراتی دارند، اما در ارتباط با کلیت قانون و اجرایی شدن آن هیچ شک و شبهه ای نداشتند و به قانون پایبند هستند.

وی خبر استعفای استاندار را تایید نکرد و گفت: ایشان تا آخرین لحظه ای که هستند، به کارشان ادامه می دهند و تمام مدیران و معاونان با قوت و قدرت، گوش به فرمان ایشان هستند و به فعالیت خود ادامه می دهند.

کفه متخصصان موافق طرح بازچرخانی آب سنگین تر است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری در خصوص طرح بازچرخانی آب و انتقادهایی که به آن می شود نیز تصریح کرد: افراد متخصص و موافق این طرح بیش از تعدادی است که انتقاد می کنند و اگر تعداد متخصصین و کارشناسان موافق و مخالف را در ترازویی قرار دهید، کفه متخصصان موافق سنگین تر است.

وی افزود: حتی آیت الله طباطبائی نژاد، امام جمعه اصفهان نیز این جمله را تاکید کردند و گفتند که مخالفان فکر می کنند موافقان از بدنه کارشناسان ومتخصص نیستند و این در صورتی است که آنهایی که از این طرح دفاع می کنند به خوبی به مسائل محیط زیست، اکوسیستم و مسائل فنی انتقال آب واقف هستند؛ البته هر طرحی ممکن است مضراتی هم داشته باشد که در مجموع باید بررسی شود چه چیزی به نفع مردم، محیط زیست، اکوسستم، پایداری آثار و بناهای تاریخی، توسعه و رونق گردشگری و تغییرات آب و هوایی است.

کد خبر 354656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
    6 1
    نه نه ما اب می خواهیم نه قطره