تلاش‌ دشمنان جدایی ملت از نظام اسلامی است

لنجان-وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در روزهای اخیر شاهد حادثه ای تروریستی در اهواز بودیم که باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان شد و بار دیگر مردم به صحنه آمدند و مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی را بسیار باشکوه برگزار کردند و نشان دادند خون شهید، روح حماسی را در مردم ایجاد می کند.

سید محمد حسینی در حاشیه برنامه های هفته دفاع مقدس در لنجان و در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تلاش‌ دشمنان جدایی ملت از نظام اسلامی است، اظهار کرد: یکی از ایده هایی که غرب خصوصا آمریکا بر روی آن تمرکز کرده و با صراحت نیز این ایده ها را اعلام کردهاند اجرای توطئه جدایی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این بین همواره ادعا می کنند که طرفدار مردم هستند در حالی که همه می دانند تحریم هایی که علیه ایران وضع و اجرایی می شود بیشترین آسیب را به مردم وارد می کند.

وی با بیان اینکه پیوند با مردم در مقابل برنامه دشمن روزبه‌روز تقویت می‌ شود، افزود: دشمنان کشور گاهی طرح هایی را برای از بین بردن امنیت کشور اجرایی می کنند تا وحشت و دلهره در دل مردم ایجاد کرده و بتوانند توطئه های خود را اجرایی کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهادت در جامعه اسلامی معجزه می کند، تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد حادثه تروریستی در اهواز بودیم که باعث به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان شد، اما باردیگر مردم به صحنه آمدند و مراسم تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی را بسیار باشکوه برگزار کردند و نشان دادند خون شهید، روح حماسی را در مردم ایجاد می کند هرچند درک این مفاهیم بزرگ برای دشمنان ما غیر قابل درک است.

وی با بیان اینکه برای مواجهه با توطئه دلسرد کردن مردم، باید دشمن را به مردم شناساند، ادامه داد: مسئولان همواره باید با مردم در ارتباط باشند و با برگزاری برنامه های متنوع مردم را در جریان مسایل قرار دهند ، به ویژه در این مسیر می توان از ابزار هنر به خوبی بهرمند شد تا مفاهیم بزرگ انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

حسینی اضافه کرد: در جنگ اقتصادی پیش رو نیز همانگونه که مردم در جنگ نظامی به خوبی نقش آفرینی کردند و با تبعیت از ولایت فقیه و حضور پرشور خود در جبهه های حق علیه باطل پیروزی را در جنگ تحمیلی رقم زدند، امروز هم در این جنگ مردم هستند که می توانند نقش پررنگی را ایفا کنند تا بتوانیم این مرحله سخت و دشوار را پشت سر بگذاریم.

وی عنوان کرد: مردم باید مطالبات خود را از قوای سه گانه، مسئولان و کارگزارن مطرح کرده و آنها را به کار بیشتر تشویق کنند، چراکه امروز در شرایط عادی قرار نداریم و باید با مدیریتی جهادی و انقلابی در میدان عمل حاضر شد و از همه ظرفیت هایی که در کشور و منطقه وجود دارد استفاده کرد تا این مرحله را نیز پشت سربگذاریم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کرده اند که می توانند در مراحل مختلف موفق عمل کنند و شعار هفته دفاع مقدس نیز  "ما توانسته ایم" انتخاب شد تا این مسئله را به همه یادآوری کند که با همت مردم و انجام وظیفه مسئولان می توان همچون گذشته موفق عمل کرد.

کد خبر 354582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.