دانش آموزان به دنبال طبل‌های توخالی نباشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه دانشجویان و دانش‌آموزان کشور نباید به دنبال کسانی باشند، که طبل توخالی هستند، گفت: برخی از افراد بدون هیچ اعتقادی سر و صدا ایجاد می‌کنند. این افراد اغلب در راستای مبارزه با دین فعالیت می‌کنند که باید آنها را شناسایی و با آنها مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر کمالی صبح امروز (یکشنبه) در آیین بازگشایی مدارس با حضور در مدرسه آسیه در منطقه ۱۵  شهرداری اصفهان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی با بیان اینکه از ۲۳ هزار شهید استان اصفهان ۵۵۰۰ شهید فرهنگی بودند، اظهار کرد: اصفهان دین خود را به انقلاب ادا کرده و ما باید همواره دنباله‌رو راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷ هزار معلم در مدارس استان اصفهان مشغول تدریس و به همین میزان نیز معلم بازنشسته داریم، اضافه کرد: سیستم آموزشی کشور از کمبود در تعداد معلم رنج می‌برد اما سعی کردیم این کمبود را به روش‌های مختلف برطرف کنیم تا تعلیم و تربیت دانش آموزان تحت تاثیر قرار نگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، امام علی (ع) را به عنوان والاترین معلم  دنیا معرفی کرد و ادامه داد: ایشان دانش ‌آموزان ممتازی را پرورش داده است و معلمان باید مسیر آن حضرت را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه همه  زیر بیرق حسینی جمع شدیم که اتفاقات خوب را رقم بزنیم، افزود:  تعلیم و تربیت و مبارزه با جهل و خرافه‌پرستی مهم‌ترین رسالت آموزش و پرورش است که باید مورد توجه همه کارکنان این نهاد قرار گیرد.

کمالی با بیان اینکه بر اساس سخنان امام علی (ع) باید دانشمندانی را پرورش دهیم که نه تنها علم را بیاموزند بلکه به آن عمل کنند، ادامه داد: پرورش دانشمند باید منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و باعث رشد اخلاقی شود و گرنه فقط مدرگ‌گرایی اتفاق افتاده است. 

وی با بیان اینکه دانشجویان و دانش‌آموزان کشور نباید به دنبال کسانی باشند، که طبل توخالی هستند، افزود: برخی از افراد بدون هیچ اعتقادی سر و صدا ایجاد می‌کنند. این افراد اغلب در راستای مبارزه با دین فعالیت می‌کنند که باید آنها را شناسایی و با آنها مبارزه کرد.

کد خبر 354073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.