سرویس‌دهی ۱۰ هزار خودرو به ۷۲ هزار دانش آموز اصفهانی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ۱۰ هزار خودرو در قالب ۵۰ شرکت حمل و نقل سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید ۷۲ هزار دانش آموز شهر اصفهان را جا به جا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی منوچهری در جلسه توجیهی ستاد ساماندهی سرویس مدارس اظهار کرد: امسال سرویس دهی به ۷۲ هزار دانش آموز اصفهانی با استفاده از ۱۰ هزار خودرو در قالب ۵۰ شرکت حمل و نقل سرویس مدارس انجام می شود.

وی در خصوص لباس فرم رانندگان سرویس مدارس گفت: برای آقایان راننده سرویس مدارس لباس فرم در نظر گرفته شده است، اما برای فرم بانوان در حال تصمیم‌گیری هستیم تا در آبان یا آذرماه این اقدام صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: هزینه فرم ‌لباس‌ها که با قیمتی بسیار مناسب‌تر از بازار تهیه شده است، به صورت اقساط از حقوق رانندگان برداشت می‌شود. انتخاب نوع، رنگ و جنس فرم مدارس از سوی شرکت های سرویس مدارس و رانندگان انجام شده است.

منوچهری با بیان اینکه منشور اخلاقی وظایف رانندگان سرویس مدارس طبق نظرات خود رانندگان تدوین شده است، ادامه داد: شرکت‌های حمل و نقل وظیفه دارند این منشور را در بین رانندگان توزیع کنند، چنان‌چه این منشور در اختیار رانندگان قرار نگیرد، قصوری بر گردن آنها نخواهد بود و شرکت‌ها باید این مسئله را پیگیری کنند.

وی به تعامل شهرداری، آموزش و پرورش و پلیس راهور اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری و حمایت هر چه بیشتر این ارگان‌ها امیدواریم سال تحصیلی جدید را با شرایط بهتری سپری کنیم.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نرم افزار سرویس مدارس به صورت پایلوت در مناطق پنج و هشت راه اندازی شده است، افزود: خطاهای نرم افزار سرویس مدارس تا پایان اسفندماه رفع خواهد شد و سپس در کل شهر اجرایی می‌شود.

کد خبر 353557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.