برگزاری کارگاه نویسندگی پیشرفته خلاق

چهارمین ورکشاپ ادبی- آموزشی پیاله‌های روایت با عنوان"کارگاه نویسندگی پیشرفته خلاق" با حضور "علیرضا محمودی ایرانمهر" در خانه خورشید برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، چهارمین ورکشاپ ادبی- آموزشی پیاله‌های روایت با عنوان "کارگاه نویسندگی پیشرفته خلاق" ازسوی کانون داستان‌نویسی بهانه روایت و با همکاری موسسه فرهنگی، هنری و ادبی روایت کلک خورشید برگزار می‌شود،

مدرس این کارگاه ادبی آموزشی "علیرضا محمودی ایرانمهر" است که سال ۱۳۵۳ در مشهد متولد شده است. این منتقد، داستان‌نویس و فیلمنامه‌نویس که داستان های بریم خوش گذرونی، سفر با گردباد، ابر صورتی، فریدون پسر فرانک از جمله آثار داستانی اوست. فیلمنامه فیلم‌های دل خون، راز و شطرنج باز، از وی منتشر شده است، فیلمنامه‌های دلخون، آزادراه، دلداده، ده رقمی و راز را نیز نگاشته است.

چهارمین ورکشاپ ادبی- آموزشی "کارگاه نویسندگی پیشرفته خلاق" در روزهای پنجم و ۱۹ مهرماه، ۱۰ آبان‌ماه و ۲۲ آذرماه ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ در خانه خورشید، واقع در خیابان آبشار اول، روبه‌روی خانه هنرمندان برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این ورک‌شاپ و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند تا دوم مهرماه با شماره های ۰۳۱۳۶۶۲۷۹۸۲ و ۰۹۱۹۹۰۴۹۶۷۹ تماس بگیرند.

کد خبر 353510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.