اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال برای آبرسانی به روستاهای تیران و کرون

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی برای اجرای پروژه های آبرسانی روستایی تیران و کرون اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی، در جلسه مدیریت آب روستایی این شهرستان اظهار کرد: در سال جاری ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی شامل ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان و ۹۰ میلیارد ریال از محل کمک های بنیاد برکت برای اجرای پروژه های آبرسانی روستایی تیران و کرون اختصاص یافت.

وی افزود: برای تکمیل پروژه های آبرسانی روستایی شهرستان تیران و کرون ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تخصیص اعتبارات استانی و ملی این پروژه مهم تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه پروژه آبرسانی ۴۱ روستا مهمترین اقدام برای آبرسانی به مردم روستای این شهرستان است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ روستای این شهرستان از آب شرب تحت پوشش شبکه آبرسانی استفاده نمی کنند و آبرسانی به آن ها با تانکر انجام می شود.

وی با بیان اینکه با وجود محدودیت آب و خشکسالی در سال جاری، خاطرنشان کرد: این بحران در شهرستان تیران و کرون مدیریت شد و یک تانکر صبح و بعداز ظهر آب روستاییان را تامین و با مدیریت صورت گرفته در حوزه شهری، از این بحران عبور کردیم.

حججی با بیان اینکه اعتبارات صندوق حمایت ملی برای اجرای پروژه های آبرسانی این شهرستان کارگشا بوده است، یادآور شد: تداوم اعتبار بخشی از محل اعتبارات صندوق حمایت ملی برای تسریع در پروژه های آبرسانی لازم است، زیرا اعتبارات متوازن و تملک و دارایی پاسخگوی این حوزه نیست.

کد خبر 353502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.