پیروزی مقتدرانه فرانسه و روسیه/ استرالیا، تنها پیروز آسیایی روز چهارم

در روز چهارم مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۸، تیم های فرانسه، روسیه، آرژانتین، بلغارستان، استرالیا، اسلوونی، فنلاند و هنلد برابر حریفان به پیروزی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جهانی والیبال ۲۰۱۸ شب گذشته - ۲۳ شهریور ماه - در دو کشور بلغارستان و ایتالیا پیگیری شد.

در گروه اول این مسابقات ژاپن با حساب ۳ بر یک برابر اسلوونی شکست خورد تا دومین شکست خود را در این جام متحمل شود. همچنین آرژانتین نیز با پیروزی ۳ بر صفر برابر دومنیکن به نخستین پیروزی خود دست یافت. در این گروه ایتالیا صدرنشین است و پس از این تیم، اسلوونی، آرژانتین و بلژیک در رده های بعدی قرار دارند.

در گروه دوم چین در مقابل هلند قرار گرفت و با حساب ۳ بر یک مغلوب این تیم شد. فرانسه نیز با نتیجه ۳ بر صفر مصر را شکست داد تا صدرنشین این گروه شود. پس از فرانسه، کانادا، برزیل و هلند دوم تا چهارم هستند.

گروه سوم نیز با دیدار عجیب روسیه و تونس پیگیری شد که در آن، روسیه در ست دوم تنها ۶ امتیاز به حریف داد و با حساب ۲۵ بر ۶ پیروز شد. روس ها با این پیروزی سه بر صفر به جایگاه اول گروه رسیدند و آمریکا، صربستان و استرالیا در تعقیب این تیم هستند. در این گروه استرالیا نیز با نتیجه سه بر یک کامرون را مغلوب کرد.

اما در گروه چهارم بلغارستان توانست با حساب سه بر صفر پورتوریکو را شکست دهد. در دیگر دیدار این گروه هم فنلاند با حساب سه بر ۱ از سد کوبا گذشت و به جایگاه چهارم گروه رسید. پس از لهستان و ایران، بلغارستان در رده سوم گروه چهار قرار دارد.

کد خبر 353406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.