۲۰ پرونده احکتار در استان اصفهان تشکیل شد

تیران-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از تشکیل ۲۰ پرونده تخلف احتکار در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، اسرافیل احمدیه در آیین تودیع و معارفه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به طرح نظارت بر انبارها و محل نگهداری کالاها اظهار کرد: ۲۰ پرونده به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال در استان اصفهان به دلیل احتکار تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

وی افزود: پس از بررسی پرونده ها اجناس احکتار شده باید از طریق فروش در بازار به دست خریداران واقعی برسد و متخلفان نیز توسط دستگاه قضایی جریمه می شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه لاستیک خودرو، آهن آلات، لوازم خانگی، روغن خوراکی و روغن موتور، برنج و نخ از مهمترین کالاهای احتکار شده در انبارها این استان بوده است، تصریح کرد: این کالاها در انبارهای فروش و منازل مسکونی نگهداری شده بودند.

وی به نظارت های سازمان صنعت، معدن و تجارت در فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: نظارت بر عرصه کالا در این ایام با توان بیشتری در حال انجام است و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته کمبود لوازم التحریر در استان اصفهان وجود ندارد.

احمدیه با اشاره به وجود کالاهای ایرانی در کنار کالای خارجی خاطرنشان کرد: کالاهای داخلی از مرغوبیت خوبی برخوردارند و خانواده ها برای خرید لوازم التحریر نسبت به تولیدات داخلی اقبال بیشتری نشان دهند، زیرا از نگاه قیمتی برای خانواده ها صرفه اقتصادی دارد همچنین حمایت از کالای ایرانی، رشد اقتصادی کشور را رقم می زند.

وی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی اضافه کرد: نظارت بر کیفیت کالای داخلی باید بیش از گذشته باشد و در مقابل برای خرید این کالاها فرهنگ سازی شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از زحمات محمود دهقانی قدردانی و ستار آقایی به عنوان رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تیران و کرون معرفی شد.

کد خبر 353090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.