سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان به هیئت‌های مذهبی شهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از سرویس‌دهی این شرکت به هیئت‌های مذهبی شهر در شب‌های ماه محرم خبر داد و گفت: در این ایام هر شب به طور متوسط بین ۱۵۰ تا ۳۵۰ دستگاه اتوبوس در اختیار هیئت‌های مذهبی شهر قرار می‌گیرد.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شرکت اتوبوسرانی همانند سنوات گذشته خدمت رسانی به هیئت‌های مذهبی و عزاداران آقا اباعبدالله الحسین (ع) را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: همه ساله حدود ۱۸۰ هیئت مذهبی از شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان درخواست ارایه اتوبوس برای جا به جایی دسته جات سینه زنی و عزاداری می‌کنند و اتوبوسرانی نیز برای هر کدام از هیئت‌ها دو دستگاه اتوبوس اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تعرفه هر دستگاه اتوبوس ۵۰ درصد تعرفه مصوب به مبلغ ۸۰ هزار تومان است، ادامه داد: ۵۰ درصد تعرفه باقی مانده توسط شهرداری اصفهان و به منظور کمک به هیئت‌های مذهبی شهر پرداخت میشود.

وی گفت: هر دستگاه اتوبوس در شب‌های ماه محرم همراه با راننده از ساعت ۸ تا ۱۲ شب نسبت به جابه جایی عزاداران و دسته جات سینه‌زنی و زنجیرزنی اقدام می‌کنند.

کد خبر 353026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.