کارمان را با همسرم در اصفهان شروع می کنیم

تهیه‌کننده و فیلمبردار سینما با بیان اینکه برای ما مهم دیده شدن نیست بلکه مهم این است کاری کنیم که دیگران، بینا باشند، گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان مال اصفهان است. جشنواره، اصفهانی است و در اصفهان هم برگزار می‌شود و هیچ کجا هم نمی‌رود یعنی نمی‌گذاریم جایی برود.

غلامرضا آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا و در حاشیۀ مراسم بزرگداشت فریال بهزاد که شب گذشته در سینما فلسطین اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این قبیل مراسم‌ها خیلی خوب است، در هر صورت دیده شدیم. البته برای ما مهم دیده شدن نیست. بلکه مهم این است کاری کنیم که دیگران، بینا باشند. خیلی خوشحال هستم که این بزرگداشت در شهر اصفهان برگزار شد، شهری که واقعاً همه مردمانش صمیمی هستند. برگزاری این بزرگداشت برای این بود که من و فریال بهزاد(همسرم) می‌خواهیم کارمان را در اصفهان شروع کنیم.

وی در مورد سریالی که قرار است در اصفهان بسازند، گفت: می‌خواهیم کارهای زیادی از جمله ساخت فیلم یا سریال در اصفهان انجام دهیم و به همین دلیل هم به اصفهان کوچ کرده‌ایم و تا آخر امسال هم حتماً کاری را بر روی پرده سینما می‌بریم. ما برای تلویزیون کار نمی‌کنیم، ما سریال یا فیلم سینمایی می‌سازیم.

تهیه کننده فیلم‌های سینمای حوزه کودک و نوجوان در خصوص مراسم بزرگداشتی که برای همسرش(فریال بهزاد) در سینما فلسطین برگزار شد، تصریح کرد: مراسم خیلی مردمی و خوبی بود و  خوشحال هستم که عاری از مسایل اداری و بزرگ‌منشی و دعوت از بزرگان بود.

آزادی در مورد ماندگاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان خاطرنشان کرد: این جشنواره مال اصفهان است. جشنواره، اصفهانی است و در اصفهان هم برگزار می‌شود و هیچ کجا هم نمی‌رود یعنی نمی‌گذاریم جایی برود.

وی در مورد فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم‌ های کودکان و نوجوانان گفت: نظر خاصی روی فیلم‌ها ندارم چون آن‌ها را ندیده‌ام، اما در کل فیلم‌هایی که درباره کودکان است را منع می‌دانم. فیلم های جشنواره باید برای کودکان باشد. خودم هم تمام فیلم‌هایی که می‌سازم صد درصد برای کودکان است.  

کد خبر 352325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.