۱۵۷۳ واحد مسکونی در اختیار خانواده‌ معلولان قرار گرفت

۱۵۷۳ واحد مسکونی با حضور انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس بهره‌برداری و در اختیار خانواده‌های دو معلولی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از ظهر امروز ۱۵۷۳ واحد مسکونی با حضور انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس بهره‌برداری و در اختیار خانواده‌های یک و دو معلولی قرار گرفت.

مرضیه فرشاد، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه در استان اصفهان با بیان اینکه از این تعداد واحد مسکونی بهره برداری شده ۲۱ واحد متعلق به استان اصفهان است، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی به خانواده‌های دارای معلول در شهرستان‌های نطنز، گز و برخوار، خوانسار، لنجان، چادگان و اصفهان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه سهم کمک‌های دولتی برای ساخت این واحدهای مسکونی  ۵۰۰ میلیون تومان است، افزود: سهم مجددجویان و خیران برای ساخت این واحدها یک میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در سطح استان اصفهان ۶۴۱ واحد مسکن شهری و روستایی برای خانوارهای دو معلول، تک معلول و زنان خانوار سرپرست در دست اقدام است، افزود: در سال گذشته ۱۷۳ واحد مسکن به خانوارهای تک معلول و زنان سرپرست خانوار واگذار شده است

فرشاد تصریح کرد: ۳۱۹ واحد مسکن نیز برای زنان سرپرست خانوار و تک معلول در دست اقدام است

کد خبر 352210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.