۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
آشپزی آسان با نمایشگر هوشمند LG

نمایشگر جدید هوشمند LG در هر مرحله از طبخ غذا، کاربران را راهنمایی می‌کند و اطلاعات لازم را برای طبخ غذا به آن‌ها ارائه می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، صفحه نمایش هوشمند ال جی (LG's smart display) با استفاده از اپلیکیشن شرکت مواد غذایی " Innit" به کاربران اجازه می‌دهد تا دستورات گام به گام آشپزی را از طریق نمایشگر خود دریافت کنند. جالب است بدانید که نمایشگرهای جدید ال جی نسبت به فرمان‌های صوتی نظیر دستوراتی که توسط بلندگوهای هوشمند " AI-powered smart speakers" خارج می‌شود، پاسخ داده و نمایشگر لمسی، اطلاعات دیداری لازم را برای کاربران ارائه کرده و آن‌ها را قادر می سازد تا تماس‌های ویدیویی برقرار ساخته و فیلم‌های ویدیویی را تماشا کنند.

در اوایل سال جاری شرکت گوگل از برنامه خود برای رونمایی از نمایشگرهای هوشمند دستیار (Assistant-powered smart displays) که ساخت چهار شرکت تکنولوژی لنوو، جی بی ال، سونی و ال جی است سخن گفت. علاقه‌مندان به آشپزی با خریداری نمایشگر ال جی و استفاده از پلتفرم شرکت مواد غذایی Innit می‌توانند دستورهای طبخ غذاها را بر روی نمایشگر خود نظاره کنند. نمایشگر هوشمند با اتصال به تکنولوژی وای فای، دستور عمل‌های لازم را ارسال می‌کند.

زمانی که فرد دستور العمل مورد علاقه خود را دریافت کرد، اجاق ال جی از قبل گرم شده و برای تنظیم دمای مورد نظر آماده می‌شود. شرکت Innit پیش از این و در نمایشگاه  CES امسال، همکاری خود را با دستیار گوگل اعلام کرده بود. نرم افزار Innit با اجاق‌هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند شامل اجاق‌های Google Assistant و اجاق‌های شرکت Bosch ارتباط برقرار می کند. سیستم هوشمند دستیار آشپزخانه hands-free help در چهار ماه آخر سال در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 352171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.