موتور تراکتور روشن شد/ سایپا به سپاهان چسبید

هفته ششم لیگ برتر فوتبال با پیروزی سایپا، تراکتورسازی، پیکان و پدیده آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، امشب شش دیدار برگزار شد.

در اولین دیدار تراکتورسازی در دربی تبریز میزبان ماشین سازی بود و در پایان توانست به لطف درخشش خریدهای کهکشانی خود با نتیجه ۲ بر یک از سد ماشین سازی بگذرد. تراکتورسازی با این پیروزی ۹ امتیازی و به جمع مدعیان بالای جدول اضافه شد. تراکتورسازی که از دو هفته قبل روند صعودی خود را آغاز کرده بود هفتمین امتیاز خود را در ۳ هفته گذشته کسب کرد و به رده ششم رسید.

در دومین دیدار امروز تیم صدرنشین پدیده در فولادشهر به مصاف ذوب آهن رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا پنجمین پیروزی متوالی خود را همراه با تثبیت صدرنشینی جشن بگیرد. پدیده البته این پیروزی را مدیون اشتباه بزرگ پیام حیدری در دقیقه ۹۲ بود که پنالتی محرز را برای ذوب آهن نگرفت.

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان که اولین تجربه علی کریمی روی نیمکت سپیدرود در فصل جدید به شمار می‌رفت در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دومین امتیاز فصل برای قعرنشین رشتی کسب شود.

در جم یکی از بازی‌های جذاب این هفته بین پارس جنوبی و سپاهان برگزار شد که حاصل آن ۴ گل و تساوی ۲ بر ۲ دو تیم بود. پر گل‌ترین بازی این هفته در حالی به پایان رسید که سپاهان تا دقیقه ۹۵ از حریف عقب بود اما ضربه سر استنلی سوارز بازی را مساوی کرد تا سپاهان پس از ۶ هفته همچنان شکست ناپذیر باقی بماند و یک امتیاز از زمین تختی جم به اصفهان بیاورد.

دو دیدار پایانی بازی‌های امروز در اهواز و تهران برگزار شد. در اهواز فولاد و سایپا به مصاف هم رفتند که این دیدار را سایپا با گل دقیقه ۹۱ عبدالله ناصری، مدافع سابق فولاد ۲ بر یک به سود خود به پایان رساند. فولاد در حالی دومین باخت فصل را متحمل شد که در دقیقه ۸۸ بازی را در خانه به تساوی کشانده بود. سایپا با این پیروزی مانند سپاهان ۱۰ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت.

همچنین در ورزشگاه پاس قوامین پیکان موفق شد با تک گل ۳ امتیازی عیسی آل کثیر استقلال خوزستان را شکست دهد و با ۹ امتیاز به رده پنجم جدول برسد.

دو دیدار دیگر هفته ششم ۲ هفته دیگر پس از تعطیلات برگزار می‌شود جایی که استقلال مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود و پرسپولیس از نساجی مازندران میزبانی خواهد کرد.

جدول لیگ برتر در پایان دیدارهای امشب به شرح زیر است:

کد خبر 352102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.