ملت: خزانه‌داری متمرکز در شهرداری در حال انجام است

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراحل اجرای راه‌اندازی خزانه‌داری متمرکز در شهرداری اصفهان با اضافه شدن مناطق شهرداری به این بخش در حال انجام است.

نصیر ملت در گفت‌وگو با  خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت  راه‌اندازی خزانه داری متمرکز در شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این زمینه گام‌های خوبی برداشته شده است و باید مناطق شهرداری در این زمینه با شهرداری مرکزی هم‌گام‌تر عمل کنند.

وی افزود: در گام نخست مناطق شهرداری و در گام بعدی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری بر اساس دستورالعمل وزارت کشور در خزانه‌داری متمرکز مشارکت خواهند داشت.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در خصوص آخرین وضعیت اجرای چارت جدید سازمان شهرداری اصفهان گفت: تعیین تکلیف سازمان‌های شهرداری و نحوه مدیریت و نوع فعالیت این سازمان‌ها می تواند در تسریع اجرای این طرح تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف سازمان های وابسته به شهرداری منجر به ایجاد نظم و انضباط در آمدهای شهرداری خواهد شد، افزود: این امر در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری اصفهان قرار دارد.

کد خبر 351809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.