بازدید سردار اشتری از مرزهای جنوب غربی کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی کشور از مرزهای جنوب غربی کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار حسین اشتری گفت: امنیت مرزهای کشور با حضور نیروهای مسلح از جمله مرزبانی، سپاه، بسیج و ارتش در وضعیت خوبی است.

فرمانده نیروی انتظامی دیروز یکشنبه در بدو ورود به کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی این شهر در جمع خبرنگاران افزود: در راستای ارتقای بنیه دفاعی و امنیتی مناطق مرزی، به صورت مستمر از این مرزها بازدید می کنیم. او هدف از سفر خود به کرمانشاه را بازدید از مرزهای استان و همچنین مناطق زلزله زده اعلام کرد.

وی با اظهار تسلیت به خانواده کشته شدگان در زلزله بامداد دیروز در کرمانشاه، گفت: همکاران ما در نیروی انتظامی از دقایق اول وقوع این حادثه در منطقه حضور داشتند و به کنترل منطقه پرداختند.

فرمانده ناجا اعلام کرد: تاکنون مورد امنیتی خاصی در مناطق زلزله زده نداشته ایم و این منطقه در کنترل کامل نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی آمادگی کمک و ارائه خدمت به مردم این مناطق را دارد.

فرمانده نیروی انتظامی ایران در ارتباط با تردد زوار عتبات عالیات از طریق مرز خسروی استان کرمانشاه نیز گفت: بازگشایی مرز به روی زوار بستگی به تصمیم مسئولان کشورمان و عراق دارد و اگر این توافق حاصل شود نیروی انتظامی آمادگی تقویت مرزها را دارد.مرز خسروی اکنون باز است، اما برای تردد زوار عتبات عالیات باید آمادگی بیشتری داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی ایران امروز دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در کرمانشاه شرکت کرد. کرمانشاه ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و اکنون ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی در این استان فعال است.

کد خبر 351768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.