شفیعی: روی شکم سیری و عدم تمرکزمان بازی مساوی شد

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه تراکتورسازی خلق کردیم ولی فکر می‌کنم کمی عدم تمرکز و فوتبال بازی کردن از روی شکم سیری باعث شد نتیجه بازی مساوی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خالد شفیعی پس از توقف خانگی سپاهان برابر تراکتورسازی اظهار کرد: در نیمه نخست عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشتیم، موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه تراکتورسازی خلق کردیم ولی فکر می‌کنم کمی عدم تمرکز و فوتبال بازی کردن از روی شکم سیری باعث شد نتیجه بازی مساوی شود.

مدافع سپاهان درباره عملکرد داور تصریح کرد: در این چند هفته که عملکرد داوران را برای سپاهان دیده‌ایم و این بازی هم فکر می‌کنم یک صحنه بسیار مشکوک برای سپاهان پنالتی گرفته نشد.

شفیعی درباره اولین بازی خود برای سپاهان به صورت یار ثابت و اینکه آیا در ترکیب ثابت باقی می‌ماند یا خیر خاطرنشان کرد: این موضوع به نظر سرمربی تیم باز می‌گردد. خدا را شکر بعد از یک مصدومیت وحشتناکی که داشتم و زندگی‌ام را هم تحت تاثیر قرار داد به شرایط خوبم بازگشتم و سرمربی تیم تصمیم گرفت که از من استفاده کند. من هم مطیع ایشان هستم و چه باشم چه نباشم آرزوی موفقیت تیم را دارم.

کد خبر 351597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.