بودجه شهرداری جوابگوی اجرای پروژه‌ها نیست

گلپایگان- رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: بودجه شهرداری جوابگوی اجرای پروژه‌های شهرداری نیست و مدیران شهری گلپایگان برای اجرای پروژه‌ها نیاز به مساعدت خیران و سرمایه‌گذاران دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، احمد افتخاری، امروز(شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دنیای امروز رسانه‌ها با انتقال و مبادله اخبار و گزارشات در راه پیشرفت فرهنگ و تمدن انسان نقش موثری دارند.

وی با بیان اینکه شوراها یک نقش نظارتی و تسهیل‌گری در عملکرد شهرداری دارند، تصریح کرد: در یک سال گذشته ۱۹۹ لایحه از جمله دفترچه عوارض، بررسی لایجه بودجه، اصلاح و تفریق بودجه، لایحه های اجرای طرح بازآفرینی شهری و ... مصوب شده است.

رییس شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به اهمیت زیبایی های ورودی شهر گفت: عملیات دیوار کشی باغ بانوان و عملیات بلوار آیت الله خوانساری در مسیر ورودی شهر گلپایگان- خوانسار اجرا شده است.

وی گفت: در کمیسیون ماده صد ۶۵۰ فقره پرونده وارد شده که تعداد ۵۹۴ پرونده منجر به صدور رأی شده است.

افتخاری گفت: بودجه شهرداری جوابگوی اجرای پروژه‌های شهرداری نیست و مدیران شهری گلپایگان برای اجرای پروژه‌ها نیاز به مساعدت خیران و سرمایه‌گذاران دارند.

گلپایگان پیشرو در اجرای طرح بازآفرینی و جذب سرمایه گذار

در ادامه محمدامین جمالی، شهردار گلپایگان اظهار کرد: با توجه به بحران اقتصادی، شهرداری‌ گلپایگان در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، زیباسازی شهر و برنامه‌های فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

وی با بیان اینکه اولویت شهرداری گلپایگان اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: با توجه به پیش‌بینی بودجه ۳۰ میلیارد تومانی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: برای تملک و آزادسازی در مسیر بلوار امام رضا(ع) نیز دو میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست مهم دولت اجرای طرح بازآفرینی با هدف ساماندهی بافت‌های تاریخی و فرسوده است، خاطرنشان کرد: گلپایگان در  زمینه اجرای طرح بازآفرینی از شهرهای پیشرو در استان بوده است.

جمالی با بیان اینکه امروز با وجود رکود در شهرداری ها تنها راهکار برای ایجاد درآمد پایدار و پیشبرد پروژه‌ها جذب سرمایه‌گذار است، گفت: شهرداری گلپایگان تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه گذار به کار گرفته که در زمینه نیز در استان پیشرو است و به زودی عملیات شش پروژه بزرگ و مهم از سوی سرمایه‌گذاران اجرا می‌شود.

کد خبر 351101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.