شرایط سختی برای رسیدن به سکوی قهرمانی داشتیم

سرمربی تیم هندبال ساحلی اصفهان با بیان اینکه فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم داشتیم، گفت: از تجربه‌های اندوخته از مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان استفاده کردیم و جام قهرمانی را از آن خود کردیم.

سیدحسن افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم ملی هندبال ساحلی ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می‌کرد و من هم به‌عنوان سرمربی در کنار بازیکنان در اردوها بودم، شرایط سختی برای حضور تیم هندبال ساحلی اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور داشتیم و آن طور که باید، نتوانستیم تمرینات منظمی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم در اختیار داشتیم، گفت: با توجه به برگزاری مسابقات هندبال ساحلی در هفته نکوداشت اصفهان به صورت هر ساله و همچنین حضور دو، سه نماینده از استان اصفهان در مسابقات کشوری اندوخته‌های خوبی داشتیم و نقصان تمریناتِ کم را جبران کردیم.

سرمربی تیم هندبال ساحلی اصفهان با اشاره به همزمانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور با رقابت‌های هندبال ساحلی دانشگاه‌های سراسری، تصریح کرد: در مسابقات دانشگاه‌های کشور نیز که به میزبانی شیراز برگزار شد تیم اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.

رییس هیئت هندبال استان اصفهان کرد: جای تأسف دارد که تیم‌های خوبی از جمله نجف‌آباد، دولت‌آباد و فلاورجان که برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده بودند به دلیل حضور در رقابت‌های هندبال ساحلی دانشگاه‌ها و همچنین مشکلات مالی نتوانستند در رقابت‌های باشگاه‌های کشور نماینده‌ای داشته باشند و تنها یک نماینده از استان اصفهان در این دوره از مسابقات شرکت داشت که با پیروزی در مرحله فینال مقابل تیم ارومیه، قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد.

کد خبر 350739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.