نقش جهان همچنان در حسرت گل

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم‌های سپاهان و پیکان به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار بدون گل به پایان رسید.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۱۵ هزار نفر

اخطار: مهدی کیانی (دقیقه ۲۲)، محمد ایران پوریان (دقیقه ۵۷) و مهرداد محمدی (۶۷) از سپاهان؛ علی حمودی (دقیقه ۱۹) و وحید شیخ ویسی (دقیقه ۸۸) از پیکان

اخراج: سعید الهویی (مربی) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، عزت پورقاز، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی (۸۵- میلاد سرلک)، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی (۷۷- ولادمیر کومان)، ساسان انصاری (۷۸- ساسان انصاری) و استنلی کی روش

سرمربی: امیر قلعه نویی

پیکان: وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور،  حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی (۶۱- ماهان رحمانی)، سعید واسعی (۷۰- سامان نریمان جهان)، مگنو باتیستا، فراز امامعلی، مهدی شیری و محمد قاضی (۸۹- عیسی آل کثیر)

سرمربی: مجید جلالی

داور: علی صفایی، فرهاد مروجی، محمد هاشمی نسب و روح الله شریفی

شرح بازی:

سپاهان که پس از برد پر گل برابر سپیدرود، برای اولین پیروزی خانگی به مصاف پیکان آمده بود. با توجه به تساوی روز گذشته پرسپولیس برابر استقلال خوزستان پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم حکم صدرنشینی در پایان هفته سوم را داشت. با این حال پیکان که برای تساوی به میدان آمده بود از همان ابتدای دیدار با ارائه یک بازی بسته و تدافعی فضا را از سپاهان گرفت و اجازه ایجاد موقعیت به طلایی پوشان نداد.

نیمه دوم انتظار می‌رفت حملات سپاهان زهردار تر از نیمه نخست باشد اما با ادامه سبک دفاعی پیکان و ناتوانی سپاهان در باز کردن عمق این تیم، بازی به همان شکل ادامه یافت و تنها معدود موقعیت‌هایی روی ضربات ایستگاهی ایجاد شد. سپاهان با توقف در این دیدار همچنان در دیدارهای خانگی بدون گل باقی ماند و برای اولین گل فصل در خانه باید در انتظار بازی هفته پنجم برابر تراکتورسازی بماند.

با این تساوی سپاهان در رتبه دوم جدول با ۵ امتیاز باقی ماند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱- با اشتباه مدافعان پیکان توپ در موقعیت تک به تک به ساسان انصاری رسید اما ضربه بی دقت او را شیخ ویسی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۷- شوت سجاد شهباز زاده از پشت محوطه جریمه را شیخ ویسی در دو ضرب مهار کرد.

دقیقه ۷۰- ارسال کرنر سپاهان در تیر نزدیک با ضربه سر شهباز زاده همراه شد که توپ به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰- ضربه ایستگاهی سرکش استنلی سوارز از فاصله‌ای بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

حضور ۱۵ هزار سپاهانی پس از ۱۰۵ روز دوری از ورزشگاه نقش جهان اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

مگنو باتیستا، هافبک دفاعی پیکان در طول بازی به خوبی از پس وظایف دفاعی خود بر آمد و بهترین بازیکن زمین بود.

کد خبر 350516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.