انتشار اخبار کذب آفت کار خبرنگاری است

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: گردش آزاد اطلاعات به توسعه کشور از لحاظ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان صبح امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: گردش آزاد اطلاعات به توسعه کشور از لحاظ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، تاکید کرد: نقد منصفانه سبب پیشرفت کشور است، البته خبرنگاران برای پرداختن به حاشیه‌ها باید حفظ منافع ملی کشور را در نظر بگیرند.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: انتشار اخبار کذب آفت کار خبرنگاری است، اعتقاد به نقد دارم، اما نقد باید منصفانه و در چارچوب قانون و به نفع نظام باشد و به رفع مشکلات کشور و شهرستان کمک کند.

یارمحمدیان با اشاره به حفظ جایگاه خبرنگاران، گفت: مسئولان باید نقد پذیر باشند، البته خبرنگاران در کنار نقد می‌توانند راهکار ارائه دهند.

رسانه‌ها باید صدای مردم در بین مسئولان باشند

سعید ضابطی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان اظهار کرد: در شرایط کنونی که کشور مورد هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمن قرار گرفته است، خبرنگاران باید وحدت ملی را تقویت کنند.

وی افزود: نقد باید نقد اصلاحی و اخلاقی نه نقد تخریبی و تفرقه‌افکنی باشد، در واقع صداقت در حرفه‌ خبرنگاری باید رعایت شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با بیان اینکه رسانه‌ها باید صدای مردم در بین مسئولان باشند، گفت: رسانه‌ها باید از ترویج اخبار و شایعات کذب و تخریب مسئولان خودداری شود./

کد خبر 350439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.