اجرای شب فرهنگی اصفهان در برج میلاد تهران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برگزاری شب فرهنگی اصفهان در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، محسن یارمحمدیان با اعلام این خبر، گفت: امشب مردم پایتخت در کنار برج میلاد میهمان شب فرهنگی اصفهان در قالب جشنواره فرهنگی چهارسوق خواهند بود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در قالب جشنواره ملی چهارسوق بیش از ۵۰ نفر از فعالان فرهنگی و هنری اصفهان امشب در شب فرهنگی اصفهان به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی می پردازند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان درباره برنامه های تدارک دیده شده در این شب فرهنگی تاکید کرد: این شب فرهنگی با مشارکت ۵۰ نفز از فعالان فرهنگی، هنری استان از شهرستان های اصفهان، کاشان و گلپایگان برگزار می شود و این برنامه‌ها شامل شعرخوانی، تئاتر طنز، موسیقی سنتی مکتب اصفهان و اجرای مسابقه ایرانشناسی همراه با معرفی شاخصه های فرهنگی و هنری استان توسط مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان است.

یارمحمدیان تصریح کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده توسط ستاد اجرایی برگزاری شب فرهنگی اصفهان در جشنواره چهارسوق، تلاش شده است تا با جلب مشارکت اصفهانی‌های مقیم تهران، در این شب‌های گرم تابستان شبی با نشاط را برای هموطنان عزیز به ویژه مردم پایتخت فراهم کنیم.

برنامه شب فرهنگی اصفهان در قالب جشنواره فرهنگی چهارسوق، امشب ساعت ۲۱ تا ۲۴ در محوطه برح میلاد تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 350434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.