نقد پذیری، تعالی مدیران را به ارمغان می آورد

تیران-شهردار تیران گفت: نقد پذیری رشد و تعالی مدیران و مسئولان را به ارمغان می آورد.

پیمان شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهارکرد: مسئولان در رده های مختلف ضمن تقویت روحیه نقدپذیری در خود در ترویج فرهنگ پذیرش انتقاد سازنده، یاری رسان و حامی اصحاب رسانه باشند.

وی افزود: انتقاد سازنده علاوه بر اینکه تعالی انسان‌ها را به همراه دارد به شناخت نسبت به عملکرد و اصلاح جامعه نیز کمک می کند که گریز از نقد منصفانه از سوی مدیران و مسئولان چالش هایی را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

شهردار تیران با بیان اینکه خبرنگاران با نقد منصفانه به رشد جامعه خدمت می کنند، تصریح کرد: نگاه یک جانبه، قضاوت اشتباه و شایعه پراکنی مغایر با فعالیت حرفه‌ای و ارزشی رسانه است، این گونه رفتارها مایه امیدواری دشمنان خواهد شد.

وی امیدبخشی به جامعه را نیز وظیفه اصحاب رسانه دانست و گفت: خبرنگاران  نقش پر رنگی در اشاعه اخبار امید بخش در جامعه به ویژه نسل جوان خواهند داشت و اگر این رسالت مهم محقق شود ناامیدی دشمنان و سربلندی کشورمان رقم می خورد.

شکرزاده ادامه داد: کشور برای تعالی علاوه بر اینکه بر کوشش، همت و اراده بزرگ نیازمند است به فضای امیدبخش و به دور از ناامیدی و التهاب نیز نیاز دارد، زیرا در فضای تنش‌زا اهداف کشور محقق نخواهد شد.

وی خبرنگاران را قشری فرهنگ ساز، ایثارگر و امیددهنده به ملت ایران خواند و یادآورشد: تنویر افکار عمومی مردم دنیا به آزادی خواهی، اعتدال، آرامش، دوستی و محبت منجر به خروج از جنگ و ناآرامی ها خواهد شد.

کد خبر 350428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.