رونمایی از کتاب "زندگی تاب آورانه"

کتاب "زندگی تاب آورانه" نوشته "برنه براون" با حضور مترجم آن "آزاده رادنژاد" در موسسه فرهنگی هنری رویش مهر رونمایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، "برنه براون" نویسنده و سخنران، مددکار اجتماعی و شرم پژوه معاصر آمریکایی است و کتاب "زندگی تاب آورانه" نوشته این نویسنده توسط "آزاده رادنژاد" ترجمه شده است.

بر اساس تحقیقات و اندیشه های "برنه براون" هر روز بر گستره مشکلات ما افزوده می شود. عمر روابط عاطفی‌مان کوتاه‌تر، خلاقیت فرزندان و نیروی کارمان کمتر و تحمل شرایط برایمان سخت تر می شود. ما در انبوه مسایل حل نشده خود تلاش می کنیم بیشتر از خود حفاظت کنیم تا کمتر آسیب ببینیم، اما هر روز بیش از پیش آسیب می بینیم و بیشتر گرفتار یأس، افسردگی، اضطراب، احساس انزوا، اعتیاد و دیگر نابسامانی ها می شویم.

"برنه براون" در سخنرانی‌های خود نگاه متفاوتی را درباره آسیب پذیری ارایه کرده و نشان می‌دهد تصویری که از یک «محقق حوزه‌های اجتماعی» در ذهن داریم، در مورد او مصداق ندارد، وی اعتقاد دارد که ما می‌توانیم از وضعیت خود و راهکارهای تغییر شیوه زندگی‌مان  شناختی بهتر به دست آوردیم.

بر اساس تحقیقات و نظریات اخیر این نویسنده، شرم یعنی احساس اینکه به دلیل یک رفتار یا فکر یا هر چیز دیگر، ارتباط ما با دنیای اطراف کم یا قطع شده و یا در معرض قطع شدن قرار می‌گیرد.

آیین رونمایی از کتاب "زندگی تاب آورانه" نوشته "برنه براون" با حضور "آزاده رادنژاد" مترجم این کتاب سه‌شنبه ۱۶ مردادماه ساعت ۱۸ در موسسه فرهنگی هنری رویش مهر، واقع در چهارراه نظر، چهارباغ بالا(به سمت سی‌وسه پل)، کوچه ۱۶، پلاک ۱۰ برگزار می‌شود.

کد خبر 350286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.