تمدید مهلت ارایه مدارک سپرده گذاران موسسات غیرمجاز منحله

باتوجه به اتمام مهلت مراجعه سپرده گذاران تعاونی‌های غیر مجاز منحله در تاریخ  یازدهم مردادماه سال جاری، سپرده گذاران تعاونی‌ها و موسسات مذکور که تا کنون نسبت به تحویل مستندات و مدارک خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند تا پایان مردادماه با مراجعه به بانک‌های عامل و ارائه مستندات، سپرده خود را دریافت کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، معاون نظارت این بانک با اشاره به تمدید مهلت دریافت مستندات و مدارک سپرده‌گذاران تعاونی‌ها و موسسات غیر مجاز منحله توسط بانک‌های عامل گفت: آن دسته از سپرده‌گذاران تشکیلات موسوم به البرز ایرانیان و تعاونی‌های منحله ثامن الحجج، افضل توس، وحدت و فرشتگان که تاکنون نسبت به ارایه مستندات ومدارک خود اقدام نکرده‌اند تا پایان مردادماه فرصت دارند به شعب بانک‌های عامل تجارت، پارسیان، آینده و موسسات ملل و کاسپین مراجعه کنند.

فرشاد حیدری با بیان اینکه پس از تحویل مستندات و مدارک سپرده‌گذاران به شعب بانک‌های عامل، روند بررسی مستندات و پرداخت سپرده‌ها انجام می‌گیرد افزود: در این مرحله نیز سپرده گذاران تا سقف ۱۰ میلیارد ریال ازسپرده‌های خود را دریافت می‌کنند.

به گفته معاون نظارت بانک مرکزی از مجموع ۲۵ هزار و ٩٨٠ نفر سپرده گذار باقی مانده در روند ساماندهی موسسات و تعاونی های غیرمجاز منحله  تا کنون تعداد ١٠٣١٦  نفر  به شعب بانک های عامل مراجعه  کرده و مستندات مربوطه را تحویل  داده اند. از این تعداد نیز تاکنون مستندات ٨٧١٤ نفر توسط بانک مرکزی تایید شده و  مبلغ ٦٠٢٧ میلیارد ریال به آنان پرداخت شده است و همچنان بررسی مستندات سایر سپرده گذاران ادامه دارد.

کد خبر 349991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.