۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
عاشق آباد از بن بست خارج می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: اتصال عاشق آباد به بهارستان سالها مورد درخواست مردم این منطقه بوده که امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مسیرها تسهیل می‌شود.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: دو مسیر دسترسی انتهای عاشق آباد را از بن بست خارج می‌کند که مسیر جنوب به طول ۳۵۰ متر عاشق آباد را به پارک سوار، شهرک کوثر و در ادامه به خیابان‌های پاسداران، بهارستان و امام خمینی(ره) متصل می‌کند.

وی افزود: مسیر دوم به طول ۶۰۰ متر در ضلع شمال عاشق آباد است که این محله را به شهرک امیرکبیر و اتوبان معلم وصل خواهد کرد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال جاری شش پروژه عمرانی دیگر نیز در این منطقه اجرایی می‌شود، گفت: زمینی به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع با اعتبار دو میلیارد تومان در مجاورت ایستگاه مترو پاسداران برای احداث پارک سوار عاشق آباد تملک و طرح آن آماده شده تا در سال جاری این پروژه را احداث و مورد بهره برداری قرار دهیم.

باقری تصریح کرد: پروژه‌های خط انتقال پساب از تصفیه خانه شاهین شهر به اصفهان، تصفیه خانه ثانویه، فرهنگسرای امام حسن(ع) در شهرک کوثر، فرهنگسرای مهدیه در شهرک مهدیه و پارک سوار عاشق آباد و خانه ورزش امین آباد در محله امین آباد از دیگر پروژه های شهرداری منطقه ۱۲ در سال جاری است.

وی با بیان اینکه برای احداث مجموعه ورزشی عاشق آباد زمینی به مساحت ۷۵۰ متر جنب پارک و فرهنگسرای دهخدا تملک شده تا امسال اجرایی شود، اظهارکرد: یکی از اولویت‌های این شهرداری رسیدگی به بافت‌های قدیمی و محلات کم برخوردار است که در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم در این منطقه در حال بررسی است.

کد خبر 349983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.