قاسمی: انتخاب داوران بر اساس عملکرد آن ها است

کمک داور فوتبال ایران گفت: قضاوت در مسابقات فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا تجربه جدیدی برای من خواهد بود و این مسابقات می تواند پلی برای رسیدن به رویدادهای مهمتر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا سعید قاسمی کمک داور اصفهانی فوتبال ایران به عنوان تنها کمک داور ایرانیِ حاضر در مسابقات فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا انتخاب شد.

این کمک داور اصفهانی به همراه بیژن حیدری به عنوان دو داور ایرانی در رقابت های فوتبال بازی های آسیایی جاکارتا قضاوت خواهند کرد.

سعید قاسمی در مورد طریقه انتخاب داوران برای بازی های آسیایی جاکارتا به خبرنگار ایمنا گفت: این انتخاب توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود. در دوره های قبلی یک داور یا یک کمک داور از ایران انتخاب می شد اما در این دوره، سهم ایران یک داور و یک کمک داور است و مبنای آن هم عملکرد داوران قرار می گیرد.

کمک داور اصفهانی فوتبال ایران، در مورد شروع به کار رسمی خود به عنوان داور، اضافه کرد: در سال ۱۳۷۸ مدرک درجه سه داوری را اخذ کردم، سال ۱۳۸۵ داور درجه یک آسیا شدم و ۵ سال است که عضو رسمی داوران ایران هستم. تا لیگ دسته دو به عنوان داور وسط بودم ولی از سال ۱۳۸۶ به طور تخصصی کمک داوری را پیگیری کردم. 

قاسمی اظهار کرد: در فوتبال بازیکن ها، مربی ها و حتی داورها، به دنبال رسیدن به بالاترین مسابقات فوتبالی جهان، یعنی جام جهانی هستند که من هم امیدوارم بتوانم برای شهر و استانم افتخار آفرین باشم.

کمک داور بین المللی فوتبال ایران در خصوص احساس خود از انتخاب شدن به عنوان تنها کمک داور ایرانی در مسابقات آسیایی جاکارتا، تصریح کرد: در محل کارم بودم که ایمیلِ انتخابم را دریافت کردم، بسیار خوشحال شدم چرا که تجربه جدیدی برای من خواهد بود و این مسابقات می تواند پلی برای رسیدن به رویدادهای مهمتر باشد.

وی افزود: مسابقات المپیک آسیایی بعد از جام ملت های آسیا، دومین مسابقات مهم در سطح آسیا است و بعد از قضاوت در جام باشگاه های آسیا، حالا خوشحال هستم که این سعادت نصیب من شد و تلاش می کنم تا مراحل پایانی را به عنوان قاضی حضور داشته باشم.

کد خبر 349700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.