کارآفرینی راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار

مبارکه- فرماندار شهرستان مبارگه گفت: امروزه کارآفرینی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه حمید عصارزادگان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان اظهار کرد: دستگاه های مربوطه و بانک ها موظف هستند در صورتی که موانع و مشکلاتی در روند جذب تسهیلات اشتغالزایی وجود دارد بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این جلسه با موضوع بررسی پرونده های مربوط به طرح های اشتغال پایدار روستایی و فراگیر برگزار شده است تا هرچه سریع تر تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان توسط بانک ها ارایه شود.

فرماندار مبارکه گفت: امروزه کارآفرینی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می شود که افراد با دریافت تسهیلات می توانند به چرخه اقتصادی خانواده و به تبع کشور کمک کنند.

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مبارکه تصریح کرد: ادارات ذی ربط و بانک ها تمام اهتمام خویش را جهت رفع موانع و مشکلات موجود در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به کار گیرند.

وی به وضعیت اقتصادی مردم اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه در بحران اقتصادی به سر می بریم لازم است دستگاه های در جذب تسهیلات اشتغالزایی با جدیت بیشتری تلاش کنند.

عصارزادگان اظهار امیدواری کرد: با روند مطلوب و نحوه اجرای آیین‌نامه‌های مربوط به پرداخت این تسهیلات و رفع موانع موجود، شاهد ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری در شهرستان باشیم.

کد خبر 349649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.