گرد و غبار،  شمال و شرق اصفهان را فرا می‌گیرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: طی دو روز آینده در مناطق شرق و شمال شرق استان اصفهان شاهد وزش باد و افزایش گرد و غبار خواهیم بود.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشههای هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی نسبتاً پایدار بر روی استان است.

وی افزود: بر این اسای طی دو روز آینده آسمان اکثر مناطق استان اصفهان صاف تا کمی ابری همراه با باد نسبتاً شدید و گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد و افزایش گرد و غبار منجر به کاهش دید افقی در برخی از شهرستان‌ها شده است، افزود: همچنین طی دو روز آینده در مناطقی مانند اردستان، نطنز، نایین، زرین شهر، مبارکه و فرودگاه دید افقی کاهش می‌یابد.

وی سرعت وزش باد در اردستان را تا ۷۶ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و گفت: در مناطق شرقی و شمال شرقی وزش باد شدید و گرد و غبار بیشتر از دیگر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

جعفری با بیان اینکه وضعیت دمایی استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۴۵ درجه گرمترین نقطه و بویین میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتی گراد خنک ترین نقطه استان پیش ‌بینی میشود.

وی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت امروز را بر روی دمای ۳۹ درجه و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز ۲۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

کد خبر 349369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.