حراج آثار استادان هنرهای تجسمی در اصفهان

مدیر گالری ارژنگ از برگزاری نمایشگاه و حراج آثار استادان هنرهای تجسمی ایران شامل حبیب‌الله فضایلی، عبدالله فرادی، امیر فلسفی، محمد حیدری، علی شیرازی و مجید صادق‌زاده در گالری ارژنگ خبر داد.

سیدحسین میرمحمدصادقی در این خصوص به خبرنگار ایمنا گفت: در این رویداد فرهنگی، آثار هنرمندان فاخری همچون محمد حیدری، علی شیرازی، مجید صادق‌زاده، حبیب‌الله فضایلی، عبدالله فرادی و امیر فلسفی در معرض نمایش و فروش گذاشته‌شده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۳۰۰ اثر از این هنرمندان در قالب نقاشی‌خط، نگارگری و نقاشی آبرنگ ارایه شده است، افزود: آثار ارایه شده در این نمایشگاه از مجموعه شخصی "احمد تک" فراهم شده است.

مدیر گالری ارژنگ تصریح کرد: این نمایشگاه ازجمله فرصت‌هایی است که کمتر در اصفهان پیش می‌آید و به همین دلیل از تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم تا فرصت بازدید از این نمایشگاه را ازدست ندهند.

به گزارش ایمنا، "حبیب‌الله فضایلی" خوشنویس، مولف و محققی بود که در نگارش انواع خطوط اسلامی به‌ویژه نسخ و ثلث تبحر داشت و سال ۱۳۷۶ در اصفهان درگذشت و در قطعه هنرمندان باغ رضوان اصفهان به‌خاک سپرده شد، "عبدالله فرادی" نیز از خوشنویسان بنام خط نستعلیق بشمار می‌رود که سال ۱۳۷۵ درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا مدفون است؛ هم‌چنین "علی شیرازی" و "امیراحمد فلسفی" نیز از هنرمندان بنام صاحب سبک در زمینه خوشنویس و "مجید صادق‌زاده" نیز نگارگر فاخر اصفهان است.

نمایشگاه و حراج آثار استادان هنرهای تجسمی ایران، جمعه پنجم مردادماه گشایش خواهد یافت و علاقه‌مندان تا ۲۰ شهریورماه می‌توانند همه روزه ساعت ۱۸ تا ۲۱ به گالری ارژنگ، واقع در چهارباغ بالا، مجتمع تجاری اداری کوثر، طبقه دوم، واحد ۴۳۵ مراجعه کنند.

کد خبر 349173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.