مازیار فلاحی در اصفهان می‌خوانَد

کنسرت موسیقی "مازیار فلاحی" در سالن سیتی‌سنتر اصفهان برگزار می‌شود. آلبوم "قلب یخی" اولین آلبوم رسمی موسیقی فلاحی است که سال ۱۳۹۰ منتشر شد و در ادامه نیز آلبوم‌های "لعنت"، "ماه هفتم" و "یادم تو را فراموش" توسط وی به بازار موسیقی ایران عرضه شد.

به گزارش ایمنا، مازیار فلاحی متولد ۱۳۵۳ در تهران است، وی سال ۸۶ آهنگ‌ها و ترانه‌های فیلم "مجنون لیلی" را نوشت که آغازی برای فعالیت رسمی خوانندگی وی در عرصه سینما و موسیقی بود. از دیگر فعالیت‌های هنری مازیار فلاحی می‌توان به ساخت موسیقی متن، ترانه‌ها وخوانندگی فیلم‌ها و سریال‌های دو راه حل برای یک مسئله(به سفارش یونیسف)، مدرسه‌ای برای دیگران، نبش قلب، مجنون لیلی، ققنوس، لحظه دیدار، به‌دنبال خوشبختی، دلواپسی، بی‌ستاره، سر سپرده، دختران، قلب یخی و پروانگی اشاره کرد.

فلاحی در زمینه ساخت فیلم نیز فعالیت دارد و فیلم کوتاه "مطرود" اولین تجربه کارگردانی او است. پس از آن در سال ۱۳۷۶ مجموعه داستان‌های کوتاه خود را با نام "کلاغ - پاییزکودکی" و سال ۹۶ نیز کتاب ترانه‌های خود با عنوان "مجنون لیلی" را منتشر کرد. وی در تازه‌ترین تجربه سینمایی خود با نام "یادم تو را فراموش" به کارگردانی "علی عطشانی" موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین آهنگسازی از جشنواره بین‌المللی فیلم ویند آمریکا شد.

کنسرت موسیقی "مازیار فلاحی" ۱۵ مردادماه ساعت‌ ۲۱ در سیتی سنتر برگزار می‌شود. ‌علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی melliconcert.com مراجعه کنند.

کد خبر 348953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.