پارک خودروها زیر تابلوهای «توقف مطلقاًممنوع»

زیرگذر میدان امام علی(ع) مسیر خروجی به سمت خیابان علامه مجلسی علیرغم وجود پارکینگ و نصب تابلوهای «توقف مطلقاًممنوع» به محل پارک خودروهای سواری تبدیل شده، گویا این تخلف برای بسیاری از رانندگان عادی شده و جریمه‌های پلیس راهور نیز تاثیر چندانی نداشته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌دوشنبه ساعت 20-  در خیابان‌های لاله، سروش و مدرس تردد روان است، اما خیابان علامه مجلسی به سمت چهارراه ابن سینا رفت و آمد قابل توجهی دارد.

بر اساس این گزارش، ورود به خیابان بزرگمهر از سمت میدان احمدآباد به سختی انجام می شود، رو به روی پایانه مسافربری کاوه علیرغم روزهای گذشته رفت و آمد روان است.

مسیر حرکت از سمت میدان آزادی به خیابان توحید بار ترافیک سنگین است، همچنین جنوب پل فردوسی تا سی و سه پل در هر دو مسیر رفت و برگشت تردد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی و روگذر خیابان امام خمینی(ع) ترافیک زیادی دارد، تردد موتورسیکلت‌سواران در بزرگراه‌های اصفهان آن هم با سرعت بالا همچنان ادامه دارد.

زیرگذر میدان امام علی(ع) مسیر خروجی به سمت خیابان علامه مجلسی علیرغم  وجود پارکینگ و نصب تابلوهای «توقف مطلقاًممنوع» به محل پارک خودروهای سواری تبدیل شده، گویا این تخلف برای بسیاری از رانندگان عادی شده و جریمه‌های پلیس راهور نیز تاثیر چندانی نداشته است.

شمال به جنوب خیابان حکیم نظامی رفت و آمد روان است، اما رو به روی پایانه مسافربری زاینده رود پارک دوبل خودروها مانع از رفت و آمد آسان برای سایر خودروها شده است.

میدان امام حسین(ع)، خیابان‌های باغ گلدسته، آمادگاه، طالقانی و شمس‌آبادی از مسیرهای شلوغ این ساعات در شهر اصفهان است.

در روزهایی که گرمای هوا شدت یافته، چنانچه در ترافیک‌های سنگین خیابان های شهر گرفتار شدید، سعی کنید آرامش خود را حفظ کرده و با لبخند مسیر خود را ادامه دهید.

کد خبر 348492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.