فعالیت ۱۸ آرامستان محلی در اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: در شهر اصفهان ۴۳ آرامستان وجود دارد که از مجموع این تعداد به جز آرامستان باغ رضوان، در حال حاضر ۱۸ آرامستان محلی فعال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا جعفریان‌فر صبح امروز (پنجشنبه) در نخستین کارگاه آموزشی تطهیرکنندگان استان اصفهان که در تالار شهروند برگزار شد، اظهارکرد: کارگاه آموزشی تطهیرکنندگان استان اصفهان برای نخستین بار در کشور ویژه خادمان مردم استان در آرامستان ها برگزار شده است.

وی افزود: در این کارگاه ارتقاء سطح بهداشت فردی و عمومی و رعایت موازین شرعی آنها آموزش داده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اصفهان تصریح کرد: برگزاری این کارگاه‌ها می‌تواند بسیار موثر و گام بلندی برای ارتقاء سطح علمی و عملی خادمان در سطح آرامستان‌ها باشد.

وی با بیان اینکه نخستین کارگاه آموزشی تطهیرکنندگان با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های وزارت کشور، اتحادیه آرامستان های کشور و شهرداری اصفهان به صورت استانی برگزار شده است، ابراز امیدواری کرد: این کارگاه‌های آموزشی به صورت سالانه برگزار شود.

جعفریان فر گفت: در آرامستان باغ رضوان روزانه ۶۰ نفر به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند و امور مربوط به آرامستان را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در شهر اصفهان ۴۳ آرامستان وجود دارد که از مجموع این تعداد به جز آرامستان باغ رضوان، در حال حاضر ۱۸ آرامستان محلی فعال است و امور دفن در آنها انجام می‌شود، اظهارکرد: در حال حاضر آرامستان‌های شهرداری اصفهان به سمت و سوی ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کرده است.

کد خبر 347613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.