"زندگی تاب‌آورانه" در خانه صفوی رونمایی می‌شود

آئین رونمایی از کتاب "زندگی تاب‌آورانه" نوشته "برنه براون" با حضور "آزاده رادنژاد" در خانه صفوی برگزار می‌شود. "براون" دانش‌آموخته دکترای امور اجتماعی است و تحقیقات جامع خود را در زمینه هدایت و رهبری کاربردی در خانواده، مدارس و جوامع، انجام داده است.

به گزارش ایمنا، "برنه براون" نویسنده و سخنران امریکایی است که معتقد است ما از لحاظ بیولوژیکی، شناختی، جسمی و معنوی برای دوست داشتن، دوست داشته شدن و تعلق داشتن، برنامه‌ریزی شده‌ایم و در صورت برآورده نشدن این نیازها، عملکردی را که باید داشته باشیم نداریم. درهم می‌شکنیم. متلاشی می‌شویم. بی‌حس می‌شویم. درد می‌کشیم. دیگران را می‌رنجانیم.

این محقق، استاد دانشگاه و نویسنده آمریکایی سال ۱۹۶۵ در تگزاس متولد شد. وی در سخنرانی خود نگاه متفاوتی را درباره آسیب‌پذیری ارائه می‌کند. او در همان ابتدای سخنرانی‌ها، نشان می‌دهد که تصویری که از یک «محقق حوزه‌های اجتماعی» در ذهن داریم، در مورد او مصداق ندارد. از دیدگاه "برنه براون" شرم یعنی احساس اینکه به دلیل یک رفتار یا فکر یا هر چیز دیگر، ارتباط ما با دنیای اطرافمان کم یا قطع شده یا در معرض قطع شدن قرار می‌گیرد.

ترجمه کتاب "زندگی تاب‌آورانه" به طور مشترک توسط "آزاده رادنژاد" و "فرح رادنژاد" انجام شده و به تازگی توسط انتشارات آموزه به چاپ رسیده است.

علاقمندان برای حضور در آئین رونمایی از کتاب "زندگی تاب‌آورانه" نوشته "برنه براون" می‌توانند دوشنبه ۱۱ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ به خانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطروس و وحید، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

کد خبر 347347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.