ورزشکاران اصفهانی در تلاش برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا

ورزشکاران دعوت‌شده به اردوهای تیم ملی رشته‌های مختلف از استان اصفهان در تلاش برای کسب سهمیه حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اواخر تابستان امسال بازی هایآسیایی و پاراآسیایی جاکارتا در اندونزی آغاز می شود و این روزها ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی سخت در حال تمرین هستند تا نام خود را در لیست نهایی ملی‌پوشان ثبت و راهی بازی های آسیایی شوند. ورزشکاران رشته‌های مختلف جانبازان و معلولین نیز از این قاعده مستثنی نیستند، رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا شهریور و مهرماه در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته آقایان و بانوان، تیراندازی با کمان، تنیس‌روی میز، دوومیدانی برگزار می‌شود و مثل همیشه استان اصفهان در هر رشته نمایندگانی دارد که هر کدام از آن‌ها در میدان رقابت‌ها حرفی برای گفتن دارند و همیشه دست پر به اصفهان کشور برگشته‌اند.

محمدصادق پسندیده دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کسب رتبه دوم کشوری و همچنین رتبه دوم گروه (الف) در ارزیابی‌های فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین توسط هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، استان‌ها را برحسب سرمایه‌ها، زیرساخت‌ها و شرایط موجود به سه گروه (الف)، (ب) و (ج) تقسیم‌بندی کرده‌اند و محاسبه امتیازات طبق قرارگرفتن هر استان در هر گروه است که هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان با توجه به زیرساخت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد در گروه (الف) قرار گرفته است.

وی در مورد تعداد ورزشکاران دعوت شده به اردوهای تیم ملی رشته‌های مختلف از استان اصفهان، اظهار کرد: در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته آقایان و بانوان، تیراندازی با کمان، تنیس‌روی میز و دوومیدانی نمایندگانی از استان اصفهان به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند تا در نهایت با نظر سرمربی تیم‌های ملی بتوانند جواز حضور در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا را به دست آورند.

پسندیده ادامه داد: در حال حاضر مازیار میرعظیمی به‌عنوان مربی و ایمان بک‌زاده به‌ عنوان بازیکن در ششمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در تبریز حضور دارند تا به تورنمنت جهانی که مردادماه در آلمان برگزار می‌شود اعزام و برای بازی های آسیایی بیشتر آماده شوند.

دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان با اشاره به برگزاری هفتمین اردوی تیم ملی والیبال نشسته آقایان، تصریح کرد: محمدرضا سبحانی‌نیا از استان اصفهان به این مرحله از اردوها نیز دعوت شده است تا خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی تدارکاتی هلند آماده کند و در این مسابقات بتواند سهمیه حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را نیز به دست آورد. در بخش بانوان هم شجراتی و زینب ملکی با اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در لیست نهایی تیم ملی والیبال نشسته بانوان قرار گرفته‌اند و در حال کسب آمادگی برای حضور در مسابقات هلند هستند.

وی از اردوی متصل به اعزام مسابقات چک در رشته تیراندازی با کمان خبر داد و افزود: هادی نوری و سمیه رحیمی به عضویت تیم ملی درآمده‌اند، این ورزشکاران از ۳۰ خردادماه تا ۸ تیرماه در اردوی تیم ملی تهران حضور دارند و از ۸ تا ۱۹ تیرماه در تورنمنت رنکینگ جهانی ۲۰۱۸ جمهوری چک شرکت می‌کنند.

کد خبر 346740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.