سازمان آتش نشانی اصفهان مجهزتر از همیشه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از خرید تجهیزات به روز و مکانیزه در این سازمان خبر داد.

بهزاد برزگزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دنبال تجهیز سازمان آتش نشانی نردبان ۴۰ متری "بازومفصلی" از کشور اتریش و آلمان خریداری شد که روز گذشته از این نردبان در سازمان آتش نشانی اصفهان رونمایی شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این سازمان افزود: بالغ بر ۱۳۰ دستگاه تنفسی از کشور آلمان خریداری شده است که این دستگاه‌ها نیز به زودی به تجهیزات سازمان آتش نشانی افزوده می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: ۸۰۰ هیدرولیک کاتر جهت عملیات برش کاری در حوادث جاده‌ای نیز وارد ناوگان آتش نشانی شده است که به زودی قابلیت بهره برداری از آن فراهم خواهد شد.

بزرگزاد هدف اصلی این سازمان را ایجاد چتر ایمنی بر سرشهروندان دانست و خاطر نشان کرد: بدون شک این هدف بدون فعالیت نیروی متخصص و کارآمد امکان پذیر نخواهد بود که در این زمینه برنامه‌های مختلفی برای آموزش پرسنل آتش نشانی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برپایی مانورهای میدانی جهت ارتقاء سطح آمادگی جسمانی ماموران آتش‌نشانی گفت: مانورهای فرضی متعددی در چهار منطقه شهر اصفهان برگزار می‌شود که می‌تواند سطح آمادگی پرسنل را در زمان‌های وقوع حوادث ارتقا بخشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افتتاح ایستگاه‌های آتش نشانی در سطح شهر اصفهان خبرداد و اظهار کرد: احداث ایستگاه عطشاران در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و به زودی به بهره برداری می‌رسد، دو ایستگاه دیگر در خیابان‌های سعادت و شهید کشوری از شهرداری اصفهان مجوز فعالیت گرفته‌اند.

کد خبر 346427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي DE ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
    0 0
    سلام .... چرا مشكلات اتش نشاني و... شهرك شهيد كشوري را با شركت عمران ابشار و هييت مديره اين شهرك .... هر چه سريعتر بر طرف نميكنيد تا انشاالله سندهاي اين شهرك صادر شود ... ما بشدت احتياج به سندهاي واحدهايمان داريم....