نمازی: پیش بینی نمی‌کنم اما هدف ما قهرمانی است/ در انتخاب ذوب آهن هیچ شکی نداشتم

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به باشگاهی آمدم که واقعاً حرفه‌ای است و کار درست را انجام می‌دهد، به همین خاطر در انتخاب ذوب آهن هیچ شکی نداشتم.

امید نمازی، سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن در گفتگو با خبرگار ایمنا درباره انتخاب ذوب آهن اظهار کرد: آمدن من به ذوب آهن به سال پیش باز می‌گردد؛ قبل از اینکه فصل آغاز شود مذاکراتی انجام شد و تقریباً کارمان تمام بود.

وی افزود: من از جام جهانی زیر ۲۱ سال در کره جنوبی که همراه با تیم ملی آمریکا بودم مستقیم به ایران آمدم اما  قسمت نبود و کار به آقای قلعه نویی سپرده شد که ایشان هم واقعاً موفقیت‌های زیادی در ذوب آهن به دست آوردند و جا دارد از او تشکر کنیم.

وی ادامه داد: امسال وقتی قلعه نویی به سپاهان رفت پس از تماس آقای آذری خیلی سریع روند مذاکرات را پیش بردم چون پیش از این فکر کرده بودم و می‌دانستم به باشگاهی می‌روم که واقعاً حرفه‌ای است و کار درست را انجام می‌دهد، به همین خاطر در انتخاب ذوب آهن هیچ شکی نداشتم.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنم که سرمربی ذوب آهن شدم و امیدوارم که بتوانم موفقیت‌هایی که در سال‌های اخیر به دست آمده را ادامه دهم و حتی بتوانیم یک قدم هم بالاتر برویم.

نمازی درباره همکاران خود در کادر فنی ذوب آهن تصریح کرد: مک آلینِن(مربی دروازه‌بان‌ها) یک مربی ایرلندی است که سال‌ها در آمریکا فعالیت کرده و زیر نظر مربیان بزرگی مثل دالیچ، توماس دال کار کرده است. او همچنین برای تیم الهلال عربستان و در آمریکا نیز برای تیم‌های ام ال اس (لیگ حرفه‌ای آمریکا) کار کرده است. در کل او سابقه خیلی خوبی دارد که به ما اضافه شده است.

وی ادامه داد: دو کاپیتان سابق اصفهان هم در کادر فنی حضور دارند که واقعاً از حضور آنها خوشحالم؛ هم  رجب‌زاده که امسال تصمیم گرفته بازی را کنار بگذارد و فقط به عنوان مربی فعالیت داشته باشد و هم وحید رضایی که در گذشته کاپیتان ذوب آهن بوده است و در سال‌های اخیر در لیگ‌های پایین‌تر عملکرد بسیار خوبی را بر جای گذاشته است. این مربیان اضافه شده‌اند و کادر خیلی خوب ما را تشکیل داده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: ما یک مربی بدنساز خارجی که مثل مک آلینن چهار سالی همکار ما بوده است را  به کادر فنی اضافه کرده‌ایم. مشکلی در مورد پاسپورت او وجود دارد که در حال رفع است و به زودی به جمع ما اضافه می‌شود.

سرمربی ذوب آهن درباره بازیکنان جذب شده توسط ذوب آهن اظهار کرد: در حال بستن تیم خیلی خوبی هستیم و امیدوارم که بتوانیم با همدلی و حمایت هواداران روند مثبت را ادامه دهیم و در پایان فصل، افتخارات زیادی کسب کنیم.

نمازی درباره وضعیت مهدی رجب‌زاده و اینکه آیا او از فوتبال خداحافظی کرده است یا خیر؟ گفت: در سفر قبلی که من برای عقد قرارداد آمده بودم با رجب‌زاده صحبت کردم، می‌خواستم بدانم که آیا او دوست دارد به بازی ادامه دهد یا خیر چون من فکر می‌کنم هنوز به وجود او در زمین احتیاج است.

وی اضافه کرد: من تصمیم در این مورد را بر عهده رجب زاده گذاشتم و به او گفتم می‌توانی بازیکن باشی، می‌توانی بازیکن- مربی باشی و همچنین می‌توانی فقط مربی باشی که روز گذشته در صحتبی که با یکدیگر داشتیم او تصمیم گرفت فقط در کادر مربیگری فعالیت کند و بازی را کنار بگذارد.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: اکنون چهار بازیکن خیلی باکیفیت یعنی محسن مسلمان، حسن زاده، ابراهیم زاده و هادی محمدی را جذب کردیم و بازیکنی از لیگ یک به نام صفرزاده به ما اضافه شده است که کیفیت خیلی بالایی دارد. همچنین در مذاکره با بازیکنان دیگری هستیم که در چند روز آینده حتماً وضعیت جذب آنها مشخص می‌شود. پست آنها مشخص است اما اکنون نمی‌خواهم چندان وارد جزئیات شوم. همچنین دو بازیکن خارجی هم به ما اضافه می‌شوند.

سرمربی ذوب آهن درباره میزان آمادگی ذوب آهن برای حضور در سه جام در فصل آینده تصریح کرد: این به آمادگی بازیکنان باز می گردد، یعنی تمام بازیکنان اعم از ۱۸ بازیکن لیست بزرگسال و سایر بازیکنان که زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال هستند باید همه به تیم کمک کنند و در خدمت تیم باشند. فکر می‌کنم با کیفیتی که من در این بازیکنان می‌بینم از پس هر سه جبهه بر بیاییم، چه جام حذفی، چه لیگ و چه رقابت‌های آسیایی.

نمازی در واکنش به این سوال که چه پیش بینی از عملکرد ذوب آهن در فصل آینده دارد ؟اظهار کرد: دوست ندارم پیش بینی انجام بدهم. من دوست دارم کارم را در زمین با تلاش خیلی زیادی انجام دهم ولی نباید از این موضوع که من پیش بینی نمی‌کنم یا قول نمی‌دهم به طور اشتباه برداشت شود.

وی ادامه داد: ما هدفمان ۱۰۰ در صد قهرمانی است، شما به عنوان مربی یا ورزشکار اگر هدف قهرمانی نداشته باشی جای اشتباهی را برای کار کردن انتخاب کرده‌اید. ما هدفمان قهرمانی است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امیدوارم افتخارات زیادی کسب کنیم.         

کد خبر 346279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.