معین: دنبال کارشکنی در شهر نیستیم

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیشترین تحرکات فرهنگی، تفریحی و ورزشی را در شهر اصفهان در چارچوب مقررات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در طول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برگزاری ویژه برنامه جام مولای عرشان، ویژه برنامه شاد در باغ نور و ویژه برنامه پزشکی در باغ غدیر از مهم‌ترین اقدامات سازنده این سازمان در این ایام بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه مسابقات جام مولای عرشیان در سال جاری در قالب ۱۹ رشته مختلف برگزار شد، اضافه کرد: برای بانوان نیز در این مسابقات برنامه‌ریزی‌های خوبی در سالن‌های سرپوشیده انجام شد که مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان شهرداری موفق به ایجاد تحرک، نشاط و سلامتی بین خانواده‌ها شد، افزود: در پایام این برنامه‌های در عید فطر نیز جوایزی را در بخش‌های مختلف به برترین‌ها اهدا کردند که امیدواریم وسعت این برنامه‌ها در سال آینده توسعه بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه برنامه‌های شهرداری در ماه مبارک رمضان با رعایت ضوابط و تنها با هدف ایجاد شادی و نشاط در شهر اجرایی شده است، تصریح کرد: بعضاً گزارشاتی فاقد صحت اعلام می‌شود که در آن وقایع درست و منطقی ارائه نمی‌شود. برای مثال در برنامه پزشکی باغ غدیر در ماه رمضان که حول محور تاثیر روزه داری بر سلامت برگزار شد، گفته شده بود که این برنامه جشن  و در شب های قدر جشن برگزار شده  در حالی است که تمام این برنامه به صورت عکس، فیلم و گزارش مکتوب ثبت و موردی خارج از چارچوب قوانین در آن دیده نشده است.

معین با بیان اینکه ما تذکرات افراد دلسوزی که بر این باورند باید مراقبت بیشتری از برنامه‌های فرهنگی شود را به جان و دل خریداریم، گفت: اما به هیچ عنوان به دنبال کارشنکنی در شهر نیستیم ولی چارچوب قوانین را رعایت کرده و بیشترین تحرکات فرهنگی، تفریحی و ورزشی را در شهر اصفهان در چارچوب مقررات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

کد خبر 346232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.