هدف‌گذاری آذری برای قهرمانی در لیگ برتر و آسیا

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: روند حرکتی خوبی را طی کرده‌ایم چون به صورت برنامه‌ محور عمل می‌کنیم و فکر می‌کنم نمازی‌زاده بهترین گزینه برای ذوب آهن بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از باشگاه ذوب آهن، سعید آذری در جلسه معرفی سرمربی جدید تیم به بازیکنان در شروع تمرینات بدنسازی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با تغییرات اساسی که در ساختار تیم فوتبال انجام دادیم، به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی ادامه داد: امسال کسی به مجموعه ما اضافه شده، که با علم روز فوتبال دنیا آشنا است و شخصیت و کرامت بین‌المللی دارد. نمازی زاده رزومه بزرگی دارد و با آدم‌های بزرگی هم کار کرده است.

آذری به امکانات سخت‌افزاری باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و افزود: ما قوی‌ترین تیم ایران هستیم، امکانات خوبی در اختیار داریم و افتخارات بسیار خوبی کسب کرده ایم. چهارمین سال متوالی است که در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور داریم و آینده خوبی را در پیش روی خود خواهیم داشت. روند حرکتی خوبی را طی کرده‌ایم و به رشد خود ادامه می‌دهیم، چون به صورت برنامه‌محور عمل می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخاب امید نمازی‌زاده به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خاطر نشان کرد: همه مربیانی که در زمان حضور من به ذوب آهن آماده اند، مربیان قابل احترامی هستند، اما فکر می‌کنم امید نمازی‌زاده بهترین انتخاب برای ذوب آهن بود.

آذری خطاب به بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال سال اثبات توانمندی‌های شما است و ما باید خیلی چیزها را ثابت کنیم و به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم دست یابیم.

کد خبر 346159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.