پایان مسابقات شطرنج جام رمضان شهرضا

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به پایان یافتن مسابقات شطرنج جام رمضان این شهرستان، گفت: از میان ۵۰ نفر شرکت کننده در این مسابقات، هشت نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات جام رمضان هیئت شطرنج شهرضا با ۵۰ شرکت کننده برگزار شد، اظهار کرد: پس از هفت دور این مسابقات محمد یاسین دهقان، سهیل چاووشی و رضا داریوش به مقام نخست تا سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در رده سنی پسران زیر ۱۲ سال ایلیا طاهری، متین بابا ربیع، عباس صالحی، در رده سنی دختران زیر ۱۲ سال شریفه اباذری، بهار غفاری، زهرا کردی و در رده سنی پسران زیر ۱۰ سال دانیال چاووشی، امیرعلی کاظم پور، امیررضا جعفری عناوین برتر را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اضافه کرد: عناوین برتر در رده سنی دختران زیر ۱۰ سال به ستایش اسحاقی، کیانا ایزدی، نیایش سبزواری و در رده سنی زیر هشت سال به الینا اسحاقی، امیرحسین آقاسی و رئوفه اباذری، تعلق گرفت.

انصاری همچنین از پایان دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام یاد یاران روستا و عشایر این شهرستان خبر داد و افزود:در هفته سوم و پایانی این رقابت‌ها تیم‌های وشاره و شهدای خمینی‌آباد از گروه اول و تیم‌های امین آباد و هونجان (ب) از گروه دوم به نیمه نهایی راه یافتند که باید برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنند.                 

وی گفت: «نجمه مؤذنی» از شهرضا نخستین بانو در جنوب استان اصفهان به عنوان وزنه‌بردار و مربی این رشته معرفی شد.

کد خبر 346011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.